Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز سروری در تذکر پیش از دستور امروز خود گفت: از سال ۹۶، شورای پنجمی ها حتی یک خط درباره حسابرسی مالی گزارش نداده اند، چرا سفسطه می‌کنید؟

وی ادامه داد: شما گزارش هاى ما را مطالعه کردید تا شورای ششم را تخریب کنید. فرار رو به جلو مشکلی را حل نمی‌کند.

گفتنی است هفته گذشته برخی اعضاء شورای شهر دوره پنجم اعلام کرده بودند که گزارش حسابرسی را در دوره خودشان ارائه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر تهران حسابرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت

به گزارش صدای ایران از عصر ایران، نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

حسن روحانی با گذشت ۵۲ روز از نامه خود به شورای نگهبان و عدم دریافت مستندات مکتوب دلایل ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامه دیگری به این شورا ارسال کرد.

به گزارش سایت روحانی؛ نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و دکتر روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

روحانی در نامه نخست، به موارد پنج‌گانه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرده بود پاسخ این شورا «عموماً شامل انتسابات کلی است» و «برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد.» او درخواست کرد مستندات ادعا‌های مندرج در این ۵ عنوان «به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص» ارائه شود.




دیگر خبرها

  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • فیلم خبرسازی که از جنگنده پرسروصدای روسیه منتشر شد!
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران