Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد الله بخش شامگاه شنبه در مراسم انعقاد تفاهمنامه ما بین اداره کل شیلات استان و مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با همکاری اداره کل شیلات برنامه‌های مدونی را برای ترویج علمی آبزی پروری در اردبیل در دست اقدام دارد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بحث تولید را سرلوحه اقدامات دولت و کارگزاران آن در دهه‌های اخیر مطرح می‌کنند، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق بخشی به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اداره کل شیلات استان اردبیل نیز وارد عمل شده و با برنامه‌هایی با محوریت دانش‌های بومی آبزی پروری را در اردبیل تروج می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شیلات استان اردبیل ضرورت اجرای طرح‌های آبزی پروری و شیلات را یادآور شد و بیان کرد: انتقال دانش نوین به همراه آخرین یافته‌های تحقیقاتی به بهره برداران با تاکید بر دانش بومی پرورش دهندگان ماهی مهمترین مفاد این تفاهمنامه است.

الله بخش افزود: این تفاهم نامه همکاری در حوزه‌های آبزی پروری و شیلاتی پهنه‌های ترویجی مابین اداره کل شیلات استان اردبیل و معاون سازمان تحقیقات، آموزش و رئیس آموزش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به امضا رسید.

وی خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی در راستای عملیاتی کردن برنامه‌ها و ارتقای راندمان مراکز آبزی پروری و تولید ماهیان گرم آبی و سردآبی و همچنین تحول در تغذیه و سبد غذایی مصرف کنندگان از حیث تقویت فرهنگ مصرف ماهی اقدام به انعقاد این تفاهم‌نامه کرده است..

الله بخش با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر فعالیت‌های تحقیقاتی در کشور هستیم، گفت: این فعالیت‌ها در صورتی باعث توسعه و رفع چالش‌ها و نیازهای جامعه می‌شود که نتایج آن تبدیل به ثروت شود که رویکرد اصلی سازمان شیلات در تمام اهداف خود، خروجی محور است.

وی ترویج و آموزش در حوزه آبزی پروری را زمینه سازی، الگوسازی و گسترش الگوهای موفق در فرآیند توسعه کشاورزی اعلام و خواستار آموزش و ترویج در زمینه آبزی پروری شد.

در ادامه این مراسم مدیر ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان نیز هدف از اجرای برنامه‌های ترویجی با استفاده از روش‌های مختلف را ایجاد تغییر در بینش و دانش و اصلاح الگوی رفتاری فنی و تولیدی بهره برداران کشاورزی اعلام کرد.

ضیاچهره گفت: این تغییرات قطعاً منجر به بهبود وضعیت تولید و افزایش درآمد خواهد بود.

کد خبر 5545416

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری پرورش ماهی اردبیل شیلات سرمایه گذاری بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا عکس استانها مشهد عید غدیر 1401 سنندج خراسان رضوی اردبیل جهرم کل شیلات استان اداره کل شیلات استان اردبیل جهاد کشاورزی آبزی پروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای سال تحصیلی آینده ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در استان جذب می‌شوند که با استفاده از معلمان قراردادی این تعداد به ۱۲ هزار و ۶۸۹ نفر افزایش می‌یابند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سیدامیر شوشتری درجمع خبرنگاران به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، ضمن تشکر از تلاش‌های معلمین و اهمیت به وضعیت معیشت و حقوق معلمین اظهار داشت: آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان بزرگترین و گسترده‌ترین دستگاه، با 100 هزار همکار فرهنگی و یک میلیون و 500 دانش آموز مشغول فعالیت است.

وی افزود: در آزمون‌های استخدامی مختلفی که برگزار شد برای سال تحصیلی آینده 10 هزار و 208 معلم جدید در استان خراسان رضوی جذب آموزش و پرورش می‌شوند. با استفاده از معلمان قراردادی نیز این تعداد به 12 هزار و 689 نفر افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 20 هزار نفر بازمانده از تحصیل در این استان طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش اعلام شده و این در حالی است که 5 هزار نفر از بازماندگان تحصیل برای سال گذشته هستند که به صورت تکراری در آمار مجدد آورده شده‌اند.

شوشتری اضافه کرد: 90 درصد از دانش‌آموزان اتباع در خراسان رضوی افغانستانی هستند و اتباع عراق و سوریه در رتبه‌های بعدی قرار دارند، همچنین شمار دانش‌آموزان اتباع خارجی استان خراسان رضوی 70 هزار نفر است و علاوه بر این 3 هزار نفر از دانش‌آموزان اتباع خارجی نیز در مدارس خودگردان مشغول تحصیل هستند که این مدارس زیر پوشش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی قرار ندارند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • تلفیق هنرنمایی طبیعت با فناوری نوین، نجات کشاورزی کم بازده دیم
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است