Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادالله کنجوریان گفت: به دلیل در پیش بودن اربعین و ورود زائران از ۲ مسیر مهم به شهرستان هرسین، ایمن‌سازی و به ویژه رفع نقاط حادثه خیز توسط راهداری در دست اقدام است و ورودی شهر هرسین نیز ساماندهی و ایمن‌سازی می‌شود. هرگونه سد معبر در مسیر‌های محل عبور زائران خصوصاً در شهر بیستون و پلیس راه باید ساماندهی شود که از مطالبات مهم مردم است و این خواسته مهم طی یک طرح از پیش تعیین شده و توسط کارشناسان حوزه راه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: ایمن‌سازی، بهسازی و مرمت راه‌های روستایی از جمله اقداماتی است که باید همچنان در دستور کار اداره راهداری قرار گیرد.

به گفته کنجوریان، پروژه‌های روکش آسفالت محور چهر به چشمه کبود، راه‌سازی و آسفالت داودی به تلیاب، چشمه کبود به سرخه‌وند، برناج به سراب برناج، راه کماسی به کلکشوند سفلی، آزان وازان به برآفتاب، پاسار به کرفله و باخله و چشمه کبود به میرمینگه از جمله پروژه‌های حوزه راه روستایی هستند که پیمانکار این پروژه‌ها نیز مشخص شده است. پروژه‌های راه روستایی در راستای ارائه خدمات به اهالی روستا‌های مذکور و ایمن‌سازی راه‌های روستایی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین 1401 مرز خسروی کرمانشاه ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی