Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:44:09 GMT

تهرانی‌های لیگ برتر همچنان آواره‌اند!

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۷۲۵۷

تهرانی‌های لیگ برتر همچنان آواره‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مشکلاتی که در فصل گذشته لیگ برتر وجود داشت، مربوط به محل برگزاری دیدارهای خانگی تیم های تهرانی بود. جدا از اینکه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان رقبای خود هستند اما کمبود ورزشگاه در تهران سبب شده تا تیم های دیگر پایتخت مشکلاتی را بابت میزبانی تجربه کنند.

در فصل گذشته با توجه به ناآماده بودن چمن ورزشگاه شهدای شهرقدس و همچنین بلااستفاده ماندن ورزشگاه تختی تهران سبب شد تا تنها ورزشگاهی که می‌توانست میزبان تیم های تهرانی باشد، پاس قوامین لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو پیکان و هوادار به عنوان دو تیم لیگ برتری فوتبال تهران و همچنین سایپا که در لیگ یک حاضر بود، با شرایط سخت بازی های خود را در ورزشگاه پاس برگزار کردند.

البته در اوایل فصل با توجه به تداخل بازی های این 3 تیم در مقاطعی پیکان و هوادار مجبور شدند بازی‌های خانگی خود را به ورزشگاه انقلاب کرج در استان البرز ببرند که این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرد.

حالا در فاصله 19 روز تا شروع لیگ برتر اما مشکل کمبود ورزشگاه در تهران پابرجا است. با اینکه گفته می‌شد ورزشگاه شهدای شهر قدس به شروع لیگ برتر می‌رسد اما این اتفاق رخ نداده و هنوز خبری از آماده شدن چمن این ورزشگاه نیست. از سوی دیگر ورزشگاه تختی نیز تحت مرمت و بازسازی قرارگرفته اما این ورزشگاه تا چند ماه دیگر آماده نمی‌شود تا ورزشگاه پاس قوامین همچنان تنها ورزشگاهی باشد که می‌تواند از 3 تیم تهرانی مذکور پذیرایی کند.

از این رو احتمال دارد بازهم شاهد کوچ برخی تیم های لیگ برتری تهران به استان البرز و برگزاری بازی‌های آنها در ورزشگاه انقلاب کرج باشیم. زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده و مسئولان هیات فوتبال و سازمان لیگ نیز رایزنی های خود در این باره را انجام داده‌اند تا پیکان، هوادار و سایپا بتوانند بدون مشکل در تهران پذیرای حریفان خود باشند اما هنوز چیزی در این باره قطعی نشده و باید دید چه اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استادیوم ها ورزشگاه تختی تهران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان

به گزارش “ورزش سه”، در دیداری که پیکان موفق شده بود از معدود حملات خود به نتیجه برسد و با به تساوی کشاندن بازی مقابل شمس آذر، امیدوار به دشت یک امتیازی از قزوین باشد شاگردان سعید دقیقی در ثانیه‌های پایانی به گل برتری دست یافتند.

شمس آذر که برای فراموشی شکست مقابل استقلال مصمم به برد برابر پیکان بود، از همان ابتدای بازی توانست توپ و میدان را در دست گرفته و از حملات پردامنه خود به گل دست یافته و برنده راهی رختکن شود. این برد اما در دقایق پایانی نزدیک بود با تساوی عوض شود اما حسین گودرزی توانست با ضربه تمام کننده خود، کار را یکسره کند.

این تصویر تیمی از شمس آذر اما قابل توجه است، جایی که بازیکنان این تیم در قاب یادگاری‌شان سعید دقیقی را نیز در کنار خود داشته باشند و عکس تیمی ۱۲ نفره‌شان را ثبت کنند. ۱۲ نفری که در نهایت پیکان را با تفکرات سرمربی جاه‌طلب‌شان شکست دادند.

دیگر خبرها

  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید