Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کوثری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به سالگرد پذیرش قطعنامه ۵۹۸ که ۳۴ سال پیش صورت گرفت، گفت: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به خصوص رزمندگان و مردم عزیزی که در عملیات‌های غدیر و مرصاد با منافقین کوردل مبارزه کردند، را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این مبارزات در حالی صورت گرفت که جهان استکبار تصور می‌کرد که مردم از جنگ خسته شده و انقلاب و نظام را رها کرده‌اند. در جهاد تبیین باید یادی از شهدا و حماسه‌ها کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید به دشمن اطمینان کرد چرا که در صحنه عمل دیده‌ایم آنهایی که می‌گفتند ایران خواهان جنگ است، خودشان خلاف آن عمل کردند. مصداق آن زمانی است که امام (ره) قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفت اما باز هم دشمن به کشور حمله کرد و مناطق گیلان غرب و سرپل ذهاب را که تا آن زمان مورد حمله قرار نگرفته بود، اشغال کردند.

کد خبر 5545826 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس اسماعیل کوثری صحن مجلس قطعنامه 598 مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ترکیه ایران جمهوری اسلامی ایران رجب طیب اردوغان حسین امیرعبداللهیان ولادیمیر پوتین هیئت دولت ایالات متحده امریکا سوریه سیدابراهیم رئیسی برجام علی بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود