Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سعید صدرمنش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این ۲ کلینیک در بیمارستان تامین اجتماعی جوادالائمه بجنورد راه اندازی شد و آزمایش های تشخیص انواع سرطان های زنان بالای ۴۰ سال در کلینیک غربالگری پیشگیری از سرطان انجام می شود.

وی افزود: مجموعه ای از پزشکان متخصصٰ، پرستار و کادر درمان در کلینیک دیابت فعال هستند و تمامی خدمات ویزیت، دریافت دارو، آموزش‌های نحوه خودمراقبتی و چکاپ ماهیانه به صورت رایگان به بیماران ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه ۳۷ درصد جمعیت استان از خدمات درمانی این سازمان بهره مند هستند، گفت: کنترل دو بیماری مزمن دیابت و سرطان زنان در اولویت های درمانی استان قرار دارد و تحقق این مهم نیازمند توجه و همراهی مردمی است.

صدرمنش اظهار داشت: بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد با ۱۱۸ تخت و ۲ درمانگاه تخصصی در شهرستان های اسفراین و شیروان و یک درمانگاه عمومی در جاجرم و گرمه به صورت مستقیم زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی خدمات رایگان ارائه می دهند.

وی افزود: همچنین ۴۸۰ مرکز از جمله مراکز درمانی دانشگاهی، کلینیک ها، مطب های خصوصی، مراکز آزمایشگاهی، تصویربرداری، دندان پزشکی و داروخانه ها با تامین اجتماعی استان قرار داد ارائه خدمات غیر مستقیم را دارند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه در ایام پیک های پنجم و ششم کرونا بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد حداکثر همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی استان داشته است گفت:  حدود ۹۵ درصد تخت های درمان زیر بار کرونا قرار گرفت و در بحث کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا نیز با آماری کمتر از ٢ درصد جزو بیمارستان های برتر در این امر شناخته شد.

۳۵۰ هزار نفر از شهروندان خراسان شمالی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی بجنورد خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بجنورد خراسان شمالی سازمان تامین اجتماعی بجنورد خراسان شمالی تامین اجتماعی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال از ابتدای سال به صورت آزمایشی در خراسان شمالی آغاز و از امروز رسمی شد. - اخبار استانها -

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: از امروز به صروت رسمی بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یک خبر خوب از حوزه وزارت بهداشت و درمان و دولت سیزدهم است٬ افزود: چنانچه کودکان به بیمارستان مراجعه کردند، از بدو پذیرش بستری تا انجام اقدامات تشخیصی و جراحی خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه ابتدای امسال نوید ارائه گسترده و عادلانه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی را اعلام کرده بودیم، گفت: کلنگ زنی و شروع ساخت بیمارستان مادر و کودک به عنوان بزرگ ترین پروژه درمانی استان و آغار درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در دانشگاه در این راستا محقق شد.

شاهین‌فر تصریح کرد: اجرای طرح رایگان درمان کودکان زیر 7 سال، در استان خراسان شمالی از ابتدای سال به شکل آزمایشی آغاز شده  بود اما امروز به صورت رسمی و سراسری این اقدام اجرایی می شود.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • تنهایی می‌تواند زندگی بازماندگان سرطان را کوتاه کند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان