Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: علی رغم گذشت ۸ ماه از قول وزارت نیرو برای اصلاح امور آب اصفهان هنوز برنامه ای در این زمینه ارائه نشده است.

به گزارش ایران اکونومیست، مهدی طغیانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: متاسفانه علی رغم اینکه ۸ ماه از تجمع مردم اصفهان در اعتراض به وضعیت آب می‌گذرد وزارت نیرو برنامه ای در این حوزه ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آبان ماه سال گذشته وزیر نیرو قول اصلاح امور را داد و رئیس جمهور نیز به استان سفر کرد اما متأسفانه هنوز برنامه‌ای برای اصلاح ارائه نشده است. ما عنوان می‌کنیم دولت و مجلس مردمی هستیم لذا باید به خواست مردم توجه کرده و جلسه ای در این زمینه تشکیل شود.

وی در ادامه اظهار کرد: وضعیت امروز قابل جبران نیست؛ اگر فرونشست زمین رخ دهد با هزاران هزار میلیون تومان پول موضوع قابل برگشت نیست. میراث تاریخی و مساکن مردم به هیچ عنوان قابل قیمت‌گذاری نیست که بخواهیم با پول آنها را بازگردانیم؛ در این میان باید یادآور شد تابلو منابع و مصارف زاینده‌رود نیز دارای کسری است. در واقع منابعی تعریف شده که اساسا نیامده و مصارف بیشتر از حد است که وزارت دادگستری باید آن را پیگیری کند. همچنین موضوع حقابه نیز باید از سوی سازمان محیط زیست پیگیری شود.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت، از معاون پارلمانی وزارت نیرو خواستار بررسی این موضوع و تشکیل جلسه ای با حضور نمایندگان استان اصفهان و دیگر دستگاه‌های مرتبط شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، استانی سیاسی ، مجلس یازدهم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استانی سیاسی مجلس یازدهم وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟