Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فیروزفر روز یکشنبه در جلسه عمران شهری زنجان با اشاره به تناژ آسفالت ریزی توسط سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری افزود: با همکاری اکیپ‌های امانی، پیمانکاران ترمیم و لگه گیری آسفالت و اجرای روکش، در بازه زمانی یاد شده به میزان ۲۱ هزارو ۶۴۹ تن بوده است.

وی اظهار داشت: تناژ آسفالت‌ریزی توسط پیمانکار تراش و روکش آسفالت توسط ۲ پیمانکار خصوصی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز به میزان ۲۳ هزارو ۸۰۰ تن و آسفالت سرد اجرا شده نیز ۱۲۰ تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول حوزه شهری به مشکلات موانع نهضت آسفالت ریزی در شهر زنجان را یادآور شد و گفت: نوسانات قیمت قیر، عدم اختصاص قیر رایگان، تغییرات قیمت دستمزد، مصالح و عدم شرکت پیمانکاران، کمبود ماشین آلات و نیروی انسانی از جمله آن به شمار می رود.

وی هماهنگی ارگانهای زیرساخت و اصلاح انشعابات و شبکه ارگان‌های خدمات رسان را از دیگر مشکلات این بخش اعلام کرد.

شهردار زنجان با بیان اینکه با توجه به وضعیت کنونی جامعه پیشبرد کارها نیازمند توجه ویژه مسوولان امر است، ادامه داد: مردم انتظارات به حق از مسوولین دارند و ما وقتی این مهم را قبول کرده ایم، نمی توانیم بگوییم، بودجه، نیرو و مسائل دیگر نیست که برای مردم قابل قبول نمی باشد.

وی با بیان اینکه لزوم کار جهادی و ویژه و انقلابی بیش از هر دوره ای ضرورت پیدا می‌کند گفت: در این راستا شهرداری زنجان طی ۶ ماهه گذشته تلاش کرده است برای موارد راکد شده امور شهری که نیاز به توجه ویژه داشتند برنامه ریزی و اقدامات لازم را انجام دهد.

فیروزفر با اشاره به اینکه در بحث مدیریت شهری یک قسمت عمده ای از کارها مربوط به خدمات شهری است افزود : بطور مثال از ۱۱۲ پارک موجود در شهر با توجه به وضعیت ۲ ساله کرونایی می شد به عنوان فرصت به آن نگاه کرد اما تبدیل به یک تهدید کردیم، بطوریکه در زمان شیوع کرونا تاسیسات پارک ها رها شدند و آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد پارک ها در خصوص تاسیسات روشنایی در زمان کرونا آسیب دیده بودند اظهار داشت: با برنامه‌ریزی های انجام گرفته از ۱۱۲ پارک سطح شهر زنجان ۷۷ پارک بدون نقص در زنجان وجود دارد و در ۲۸ پارک نیز تا ۱۰ روز آینده رفع نقص انجام می‌گیرد.

شهردار زنجان بابیان اینکه در برخی موارد ورود دستگاه های اجرایی در بحث خدمات شهری مشکلاتی را ایجاد می‌کند اظهار داشت: خاموشی برق چراغ پارک ها می‌تواند مشکل ساز باشد که طی مدت اخیر در هفت پارک مهم شهر زنجان بدون اطلاع رسانی قبلی قطعی برق انجام شد که به نوبه خود مشکلاتی را ایجاد کرد که قابل پیگیری است.

فیروزفر با اشاره به اینکه دستگاههای خدمات رسان در زنجان با مدیریت شهری همکاری نزدیکی داشته باشند و اقدامات با اطلاع رسانی قبلی انجام تا مدیریت لازم انجام شود خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه بدهی به شرکت برق نمی‌تواند عاملی باشد و بطور قطع این مورد ناهماهنگی بین دستگاهی است و  در این میان مردم نباید مورد بی مهری قرار بگیرند.

برچسب‌ها کرونا آسفالت پارک شهر زنجان شهرداری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا آسفالت پارک شهر کرونا آسفالت پارک شهر زنجان شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز در حاشیه بهره‌برداری از تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودرو‌ها باشیم.

موسوی‌پور تصریح کرد در بستر آزادگان نیز آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده به طوری که از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی این آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های امروز گفت: یکی از اقدامات انجام شده در قالب بهره‌برداری پروژه‌های شهرداری تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان و بزرگراه شهید لشگری است که این اتفاق نیز تاثیر بسزایی در رفت و آمد خواهد داشت و بار ترافیکی این محدوده کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور در پاسخ به این پرسش که کدامیک از بزرگراه‌های پایتخت نیاز به آسفالت‌ریزی و مرمت دارند، گفت: بیشتر نیاز‌ها به بخش کمربندی شهر تهران بویژه بزرگراه شهید یاسینی، آزادگان و حتی بزرگراه بسیح مربوط می‌شود که اقدامات جهت آسفالت‌ریزی انجام می‌شود.

وی درباره بازنگری طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: قطعا این اتفاق باید انجام شود، اما تاکنون با پلیس در رابطه با بازنگری طرح ترافیک صحبتی نشده است و ما نیز به صورت پراکنده مواردی را شنیده‌ایم.

موسوی‌پور با تاکید بر اینکه بازنگری طرح ترافیک خوب است گفت: حتما باید بازنگری در محدوده کاهش آلودگی هوا و طرح آلودگی انجام شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا طرح ترافیک جدید امسال عملیاتی می‌شود، گفت: قطعا با توجه به اینکه کمیته‌ای در این خصوص با مدیریت شهری و پلیس تشکیل و طرح ترافیک بررسی شود، با توجه به این مسائل قطعا طرح ترافیک جدید و اجرای آن به امسال نخواهد رسید.

دیگر خبرها

  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • «طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز