Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران، معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه در طرح عرضه کالاهای اساسی در محرم، قیمت هر کیلوگرم برنج پاکستانی ۱۹ هزار تومان، برنج هندی ۱۷ هزار تومان، برنج تایلندی ۱۱ هزار تومان و شکر ۱۸ هزار تومان تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای ادارات کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ها تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید سعید راد با اعلام اینکه این کالاها شامل ۵۰ هزار تن برنج و ۳۰ هزار تن شکر است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای ماه‌های محرم و صفر در نظر گرفته شده است، به‌زودی آغاز می‌شود و در طول ایام سوگواری تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تخصیص اقلام فوق در هر استان برعهده کارگروه تنظیم بازار آن استان قرار دارد، اظهار کرد: ادارات کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ها، مقدار تعیین شده از این کالا را به نمایندگانی که از سوی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تبلیغات اسلامی استان معرفی می‌شوند، تحویل خواهند داد.

گفتنی است، برنج‌های اختصاص یافته در کیسه‌های ۱۰ کیلویی و شکرهای تخصیص داده شده در کیسه‌های ۵۰ کیلویی بسته‌بندی شده‌ و با قیمت‌های مصوب توزیع خواهند شد.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1654466

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برنج شکر محرم هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابراهیم رستمخانی اظهار کرد: سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» در زنجان در دو بخش مذهبی و فرهنگی فراخوان داده است و از هنرمندان دعوت به عمل می‌آید که در این سوگواره شرکت کنند.

وی افزود: ترویج تئاتر دینی و مذهبی، تکریم پیر غلامان، صیانت از نمایش‌های بومی و ملی، تأثیر عاشورا بر فرهنگ اسلامی ایرانی، ترویج روحیه مقاومت، ترویج نهضت قیام حسینی، تأثیر عاشورا بر سایر ملل و ادیان و تکریم حجاب و عفاف عاشورایی از اهداف برگزاری این سوگواره است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان ادامه داد: تئاتر صحنه‌ای، میدانی و تعزیه، نقالی و پرده‌خوانی (کودکان و بزرگسالان) از بخش‌های این جشنواره است و آثار علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره تا پانزدهم خرداد دریافت و تا بیست‌وپنجم خرداد بازبینی خواهد شد.

رستمخانی گفت: آغاز اجراها برای عموم از هفدهم تیر تا سوم مرداد و اجراهای داوری سوگواره نیز هفته سوم محرم خواهد بود.

کد خبر 751377

دیگر خبرها

  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • کارشناس مذهبی تلویزیون: دانشجویان معترض امریکا پیروان امام صادق هستند | فیلم