Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،سرهنگ محمد برامکی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید خرم آباد، اظهارداشت: به فرموده امام راحل بنیاد شهید از همه نهادها افضل تر است.

وی افزود: کار کردن در نهاد مقدسی همچون بنیاد شهید توفیقی است که خداوند نصیب هر کسی نکرده است و با تلاش و کوشش باید برای خدمت به جامعه هدف گام برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد بر ضرورت دوری از کم کاری ها تأکید کرد و گفت: در هر جایگاه و موقعیتی که قرار داریم باید با تکیه به روحیه جهادی در عرصه خدمت رسانی گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه همه ما در برابر خون شهدا رسالت سنگینی بردوش داریم، عنوان کرد: رسالت بنیاد شهید در خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان رسالتی سنگین بوده و در این راستا دیگر نهادهای انقلابی همراه شما خواهند بود.

شایان ذکر است مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌آباد با حضور جمعی از مسوولان شهرستان برگزار و حمید بازگیر به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید خرم‌آباد معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد بنیاد شهید بنیاد شهید خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کاوش در «فلک‌الافلاک»/ قدمت ۵ هزارساله سکونت انسان در این عرصه

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به آخرین مرحله از کاوش باستان‌شناسان از تپه قلعه «فلک‌الافلاک» خرم‌آباد، اظهار داشت: در آخرین کاوش‌ها به این نتیجه رسیدیم که سکونت انسان در این تپه به دوران قبل از عصر مفرغ یعنی مس و سنگ و حدود ۵۴۰۰ سال پیش برمی‌گردد.

وی گفت: در اجرای فصل جدید کاوش باستان‌شناسان از تپه قلعه «فلک‌الافلاک»، عرصه‌ای به طول ۲۵ متر و عرض دو متر مورد کاوش و بررسی قرار گرفت که بقایای سکونت انسان در چندین دوره تاریخی کشف شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، افزود: پرونده قلعه «فلک‌الافلاک» و دره خرم‌آباد سال گذشته برای ثبت در میراث جهانی به‌عنوان سهمیه ۲۰۲۴ ایران به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد، یونسکو، ارسال شده است که این کاوش هدفمند و علمی با شناخت لایه‌های دقیق باستان‌شناسی برای پیوست تاریخی و علمی پرونده ثبت جهانی بسیار بااهمیت است.

کد خبر 6093629

دیگر خبرها

  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  •  کاوش در «فلک‌الافلاک»/ قدمت ۵ هزارساله سکونت انسان در این عرصه
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳