Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران، جاذبه‌های فراوانی دارد که هر بیننده‌ای را مجذوب و سرگرم می‌کند. بازدید از موزه‌ها، کاخ‌ها و صرف غذا در رستوران‌ها، می‌تواند بسیار پرهزینه باشد. با این حال، سرگرمی‌های زیادی نیز در این کلان شهر شلوغ به صورت رایگان وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تهران، جاذبه‌های فراوانی دارد که هر بیننده‌ای را مجذوب و سرگرم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از موزه‌ها، کاخ‌ها و صرف غذا در رستوران‌ها، می‌تواند بسیار پرهزینه باشد. با این حال، سرگرمی‌های زیادی نیز در این کلان شهر شلوغ به صورت رایگان وجود دارد.

با ما همراه باشید تا در این مقاله بهترین تفریحات رایگان در شهر تهران را بررسی کنیم. همچنین سریع‌ترین روش رزرو مهمانپذیر ارزان تهران را معرفی کنیم.

 

خیابان شگفت‌انگیز ولیعصر

خیابان ولیعصر تهران، مکانی عالی برای پیاده‌روی است. این خیابان با حدود 18 کیلومتر طول، طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه است. برخلاف سایر نقاط شهر، پیاده رو‌های این خیابان، عریض هستند و برای پیاده‌روی ایده‌آل به نظر می‌رسند.

با قدم زدن در این مسیر می‌توانید برخی از دیدنی‌های تهران مانند پارک ساعی، پارک ملت، تئاتر شهر، باغ فردوس و بسیاری دیگر از دیدنی‌های شهر را ببینید و لذت ببرید. اگر دوست دارید در این خیابان معروف قدم بزنید، می‌توانید با رزرو هتل ارزان تهران میدان ولیعصر برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی کنید.

 

استراحت در پل طبیعت

پل طبیعت یکی از مکان‌های تفریحی رایگان تهران است. می‌توانید مسیر خود را از پارک طالقانی شروع کرده و به سمت پارک آب و آتش بروید. مردم محلی و شهروندان تهرانی برای پیاده‌روی، پیک نیک و حتی بدمینتون به این پارک‌ها می‌آیند. روی پل طبیعت از کافه‌ها و رستوران‌ها لذت ببرید و بدانید که چشم انداز‌های شهر زیبایی‌های آن، شما را تا پاسی از شب در طبقات این پل سرگردان می‌کند.

 

ایستاده بر بام تهران

بام تهران بخشی از رشته کوه البرز است که در شمال تهران در منطقه ولنجک قرار دارد. از جاده پر پیچ و خم پای کوه پیاده‌روی کنید یا با اتوبوس‌های برقی به بام تهران بروید، جایی که منظره خیره‌کننده تهران در انتظار شماست. در بام تهران انواع مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها وجود دارد. با اقامت در مسافر خانه تهران، به این منطقه خوش آب و هوا بیایید.

 

کوهنوردی دربند

دربند نام یکی از قدیمی‌ترین روستا‌های تهران است که در دهستان شمیرانات قرار دارد و به یکی از مهم‌ترین مناطق تفریحی شهر تبدیل شده است. کوهنوردان در تعطیلات برای صعود به قله‌های دربند از این منطقه دیدن می‌کنند.

اما این فقط کوهنوردان نیستند که از آن بازدید می‌کنند. عده‌ای برای تفریح ​​و خوردن کباب‌های لذیذ آن و یا طبیعت گردی به دربند ‌می‌روند. در پای کوه، کافه‌ها و رستوران‌های متعددی در میان مردم محلی و گردشگران، محبوب هستند.

 

فرحزاد، منطقه خوش آب و هوا

فرحزاد در قدیم یکی از روستا‌های اطراف تهران بود، اما به تدریج این روستا به یکی از مناطق پایتخت با توسعه شهری تبدیل شد. در گذشته تهرانی‌ها برای دور شدن از گرما به این منطقه می‌رفتند. امروز هم خیلی‌ها برای گذران اوقات فراغت به فرحزاد ‌می‌روند. بستگی به شما دارد که چگونه آن را دوست دارید، ممکن است فردی از پاییز و رنگ‌های زرد و نارنجی درختان لذت ببرد، پس بدون شک باید پاییز را برای سفر به این منطقه انتخاب کنید.

میانگین دمای این منطقه کمی کمتر از مناطق مرکزی پایتخت است و می‌توان تابستان‌های خنکی را در آن مشاهده کرد. این دره علاوه بر زیبایی، ارزش طبیعی و فرهنگی زیادی دارد و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. رودخانه فرحزاد از بزرگراه همت در شرق می‌گذرد و در نهایت به رودخانه کن می‌پیوندد.

از جمله امکانات تفریحی این مجموعه می‌توان به مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، 3 مجموعه بازی کودکان، شهربازی، مبلمان پارکی، کوهپایه‌ها، آبشار، رستوران، سینمای 6 بعدی، باغ هنر، آمفی تئاتر و مرکز بانجی جامپینگ اشاره کرد. با رزرو مسافر خانه تهران، بدون دغدغه برای تفریح در فرحزاد به این شهر بیایید.

در این پارک به دوره ژوراسیک سفر کنید

این پارک، یک مجموعه تفریحی برای آموزش کودکان است. مجسمه‌های متحرک دایناسور‌ها با ابعاد طبیعی در پارک ژوراسیک وجود دارد. طراحان با پیروی از طرح‌های باستان‌شناسان، این دایناسور‌ها را با دقت زیادی خلق کرده‌اند. سازندگان تلاش کرده‌اند تا با اعمال حرکات طبیعی به دایناسور‌ها جان ببخشند.

برای تفریح ​​و آموزش می‌توانید همراه با کودکان به این منطقه خوش آب و هوا بروید. در محوطه پارک ژوراسیک فضا‌هایی مانند سینمای چهاربعدی، آتلیه عکاسی، کادو فروشی، اسباب بازی فروشی و کارگاه سفال‌سازی برای تکمیل سرگرمی شما ساخته شده است.

 

چگونه مهمانپذیر ارزان تهران رزرو کنیم؟

همانطور که در متن به آن اشاره کردیم؛ گشت و‌گذار در پایتخت پر هرج و مرج ایران چالش‌های بزرگی را به همراه دارد. بازدید از جاذبه‌های تهران، قطعا عالی به نظر می‌رسد. همچنین فعالیت‌های سرگرم‌کننده رایگان زیادی را برای بازدیدکنندگان به همراه دارد.

شما می‌توانید مهمانپذیر ارزان تهران را از سایت اسنپ روم، اپلیکیشن اسنپ روم و سوپر اپلیکیشن اسنپ به راحتی برای سفر و گردش به تهران، رزرو کنید. همچنین از طریق تماس با شماره 02171195 هتل ارزان تهران میدان ولیعصر را انتخاب کرده و از کد تخفیف 15 تا 20 هزار تومانی سرویس درخواست خودروی اسنپ استفاده کنید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی و کنسلی رایگان اقامتگاه‌ها از مهمترین ویژگی‌های این مجموعه است. همچنین آنها در ارائه ارزانترین و با کیفیت‌ترین مسافر خانه تهران با دسترسی عالی به مرکز شهر، پیشرو هستند. تیم کنترل کیفیت اسنپ روم به صورت ویژه روی نظافت و تعویض مداوم روبالشتی‌ها و پتو‌ها در اقامتگاه نظارت دارد. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما برای سفر به تهران کمک کند.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ارزان تهران رستوران ها بام تهران پیاده روی برای سفر اسنپ روم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز طلای جهانی در مسیر صعود

قیمت طلای جهانی با تمرکز سرمایه گذاران بر نشست فدرال رزرو آمریکا، ثابت ماند.

به گزارش ایسنا، قیمت طلا امروز، سه شنبه (۳۰ آوریل) ثابت بود و برای سومین افزایش ماهانه متوالی قرار گرفت زیرا فعالان بازار منتظر تصمیم سیاست فدرال رزرو ایالات‌متحده و داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی بودند که اواخر این هفته برای کاهش نرخ بهره منتشر می‌شود.

هر اونس طلا بدون تغییر به ۲۳۳۴ دلار و ۹۲ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا ۰.۵ درصد کاهش یافت و به ۲۳۴۶ دلار آمریکا رسید. قیمت شمش تا کنون در این ماه ۴.۶ درصد افزایش یافته است.

بازارها بر جلسه سیاست دو روزه فدرال رزرو امروز و داده‌های حقوق‌ و دستمزد غیرکشاورزی روز جمعه تمرکز دارند. به نظر می رسد فدرال‌رزرو در این نشست نرخ بهره پایه خود را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵ درصد ثابت نگه داشته است. تورم که اخیراً نشانه‌ای از کاهش یا محدود شدن را نشان نمی‌دهد، سیاست‌گذاران فدرال رزرو را در این هفته در مورد چگونگی توصیف گام‌های بعدی خود به چالش می‌کشد.

گزارش تورم قیمت مصرف‌کننده بیش از حد انتظار در ماه مارس، معامله گران را بر آن داشت تا انتظارات برای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش دهند. نرخ‌های بهره بالاتر جذابیت نگهداری شمش‌های بدون بازده را کاهش می‌دهد.

تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

نظرسنجی رویترز نشان داد که تحلیلگران و معامله گران پیش‌بینی قیمت پلاتین و پالادیوم در سال ۲۰۲۴ را به دلیل تقاضای ضعیف بخش خودرو کاهش داده اند اما همچنان انتظار دارند قیمت پلاتین در سال ۲۰۲۵ افزایش یابد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۰۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۹۵۲.۴۵ دلار رسید، در حالی که پالادیوم ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۷۲.۶۸ دلار رسید.

دیگر خبرها

  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار