Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پنجمین نمایشگاه تخصصى بین‌المللی کاغذ و مقوا، با حضور مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن تجارت و جمعی از مدیران و فعالان حوزه چوب،کاغذ و سلولزی افتتاح شد، این نمایشگاه به مدت چهار روز تا ۵ مرداد برپاست.

این دوره نمایشگاه که پنجمین سال متوالی است که با حضور جمعی از فعالان و دست‌اندرکاران حوزه سلولزی و کاغذ برگزار می‌شود، ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت ۹ هزار مترمربع و در سالن‌های ۴۴a ،۴۴b و ۴۰a حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شرکت‌ها در بخش‌های مختلف سلولزی از تأمین‌کننده مواد اولیه، تأمین‌کننده ملزومات موردنیاز، ماشین‌آلات، تولیدکنندگان کاغذ و مقوا، تولیدکنندگان کارتن و سایر محصولات این حوزه فعال هستند و به ارائه توانمندی‌‌ها و نوآوری‌های خود در حوزه کاغذ می‌پردازند.

در پنجمین دوره نمایشگاه کاغذ و مقوا، فعالان حوزه کاغذ و سلولزی از کشورهای چین، روسیه، هند و امارات نمایندگانی حضور دارند که اغلب آن‌ها در حوزه‌های مختلف تولید کاغذ، تولید ماشین‌آلات مرتبط با صنایع کاغذ هستند.

قرار است در روزهای برپایی نمایشگاه، هیأت‌های تجاری از هندوستان، قزاقستان، عراق و ... برای بازدید از نمایشگاه حضور داشته باشند و از دستاوردهای سلولزی ایران دیدن کنند.

چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ نیز سه‌شنبه ۴ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۶ در سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای نوین پژوهشی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمینه علوم و صنایع چوب و کاغذ از جمله اهداف این همایش است.

در چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ  نویسندگان ۶ مقاله برگزیده در حوزه چوب و کاغذ مقالات خود را ارائه خواهند کرد، همچنین از استادان و پیشکسوتان دانشگاه و صنعت در حوزه کاغذ و مقوا نیز تقدیر خواهد شد. پنجمین نمایشگاه تخصصى بین‌المللی کاغذ و مقوا از ۲ تا ۵ مرداد هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه کاغذ نمایشگاه بین المللی سلولزی کاغذ و مقوا بین المللی چوب و کاغذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشورهای عضو اکو هم‌زمان با نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید میعاد صالحی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن کشورهای عضو اکو و نهمین نشست کمیته ریلی شورای هماهنگی حمل‌ونقل ترانزیت اکو، هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته برگزار می‌شود.»

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا یکم خرداد سال جاری با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید توسعه ناوگان ریلی در دستور کار قرار دارد حضور چین و روسیه در دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی

دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی سال گذشته مهرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه برگزار شد و بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدکننده، دانش‌بنیان و فعال حمل‌ونقل ریلی در نمایشگاه سال گذشته شرکت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران