Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کریکت قهرمانی کشور بانوان که به میزبانی استان گلستان و به مدت ۵ روز در شهر گرگان برگزار شد با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش روز یکشنبه ایران اکونومیست، این مسابقات با حضور ۱۲۵ بازیکن در قالب ۹ تیم برگزار شد که در نهایت تیم استان گلستان به عنوان نخست دست یافت، خراسان رضوی دوم شد و البرز در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برترین‌های مسابقات بدین شرح است:

استان اردبیل: کاپ اخلاق
بهترین مربی: هانیه گلزاری از استان البرز
بهترین سرپرست: محبوبه ساعدی از استان سیستان و بلوچستان
بهترین بازیکن: شهرزاد بختیاری از استان گلستان
کم سن ترین بازیکن: معصومه گنجوی از سیستان و بلوچستان
بزرگ ‌ترین بازیکن: ناهید کلانتری از اصفهان

مراسم اختتامیه و توزیع جوایز این رقابتها با حضور «علی رغبتی» رئیس انجمن کریکت کشور، «رفیعی» نائب رئیس انجمن کریکت کشور، «حاجی صفری» سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان گلستان، «سید النگی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان، «برزمینی» مدیر کل ورزش و جوانان استان، «پایین محلی» فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، «دیلمی» معاون امور بانوان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: استان گلستان ، شهر تهران ، علی رغبتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استان گلستان شهر تهران علی رغبتی استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی که به میزبانی واحد اراک در سالن پوریای ولی انجام شد تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به نمایندگی از استان‌های شمالی کشور موفق شد  تیم تهران را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکن شماره ۹ تیم آزادشهر به‌عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات به محمد عسکری بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

در آیین اختتامیه مسابقات پیمان عین القضاتی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، عباس شیخان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، محمد توسلی رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی،  میرزاده و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی کاپ قهرمانی مدال و احکام تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد