Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@03:43:29 GMT

مراقبت پسر از والدین نابینا سالخورده اش + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۹۶۵۳

مراقبت پسر از والدین نابینا سالخورده اش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

تصاویری از یک مرد جوان هندوستانی که والدین نابینا خود را در خیابان حمل می‌کند مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است. در این تصاویر «شراوان کومار "، که اهل رامایان هند است والدین سالخورده نابینای خود را در حالی که در دو جعبه قرار داده با کمک یک چوب بامبو روی دوش خود حمل می‌کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این تصاویر زمانی از این جوان تهیه شد که او در حال حمل والدین خود به یک مراسم مذهبی محلی با نام " کانوار یاترا " بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئوی منتشر شده پدر و مادر این جوان روی دو جعبه در دو طرف وی نشسته اند او با چوب بامبویی که روی شانه اش قرار داده آن‌ها را حمل می‌کند. این ویدئو اولین بار در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شد. «آشوک کومار»، که یک پلیس محلی در هند است این ویدئو را در حساب شخصی تویئتر خود منتشر کرد.

بیشتر بخوانید

یک زن، جان همه مسافران قطار را نجات داد + فیلم

او در شرح این ویدئو نوشت: «امروزه، والدین سالخورده، تحقیر می‌شوند. آن‌ها از خانه بیرون رانده شده و اجازه زندگی با فرزندان خود را ندارند. با این حال، امروز صحنه متفاوتی دیده شد. "شراوان کومار " از میان صدهاهزار مرید شیوا با والدین مسن خود به مراسم "کانوار یاترا " آمده بود.»

انتشار این ویدئو در توئیتر با بازخورد مثبت کاربران همراه بود و بسیاری از آن‌ها احترام، عشق و علاقه این جوان به والدین سالخورده اش را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «درود بر این جوان.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراقبت از والدین سالخوردگی اخبار داغ احترام به والدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک
  • اعتراف سارقان موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) | گریه های موبایل قاپ جوان | اصلا چاقو نداریم ... + ویدئو
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • دردسر بزرگ برای اسرائیل؛ کمین های جدید و پشیرفته حماس | ویدئو
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • فناوری هشدار دهنده بلعیده شدن باتری ابداع شد