Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

نشست بررسی توسعه ترانزیت و حمل‌ونقل دریایی با روسیه، با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر ودریانوردی،  در نشست بررسی توسعه ترانزیت و حمل‌ونقل دریایی در روابط تجاری با روسیه که مدیران عامل شرکت ملی‌نفتکش، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت‌های بخش‌خصوصی فعال در حوزه بندری ودریایی خزر حضور داشتند، راهبردهای توسعه روابط تجاری با روسیه در دو حوزه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اکبر صفایی؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست بر استراتژی " تهیه طرح الزامات کانتینری شدن حمل‌ونقل در خزر"، " اقتصادی کردن تجارت در دریای خزر"، " افزایش ناوگان و ظرفیت حمل‌ونقل دریایی ایران در خزر" و " تهیه طرح بانکرینگ در خزر" تاکید کرد.

در این نشست همچنین سایر مدیران و فعالان بخش خصوصی ضمن بیان ظرفیت‌های حمل‌ونقلی و تجاری ایران در روابط اقتصادی با مسکو و با اشاره به چالش‌ها و مشکلات مزمن روابط منطقه‌ای و دوجانبه با روسیه، بر اجرایی شدن و توسعه ارتباطات تجاری و بازرگانی با این کشور با حفظ ملاحظات سیاسی و دیپلماتیک و اتخاذ تصمیمات راهبردی میان مدت و بلند مدت تاکید کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: معاون وزیر سازمان بنادر و دریانوردی تین روسیه تجارت بانکرینگ بخش خصوصی مسکو سازمان بنادر و دریانوردی ترانزیت حمل ونقل دریایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حمل ونقل کانتینری شرکت ملی نفتکش حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان

سفیر چین در افغانستان روابط دیپلماتیک و همکاری‌ اقتصادی پکن و کابل را مثبت ارزیابی کرد.

ژائو شینگ در دیدار با ملا یعقوب مجاهد وزیر دفاع سرپرست طالبان گفت: پکن با سیاست مداخله نکردن [در امور داخلی]، به روابط تاریخی خود با افغانستان ادامه می‌دهد.

وی افزود: افغانستان و چین اشتراکات واضحی دارند و ما ضمن تقویت و حفظ روابط دو کشور، از سرمایه گذاری ها و پروژه‌های اقتصادی پکن در افغانستان حمایت می‌کنیم.

ژائو شینگ تاکید کرد پکن در زمینه‌های تجارتی، اقتصادی و سایر بخش‌ها با کابل همکاری می‌کند.

سفیر چین در این دیدار تحکیم امنیت سراسری در افغانستان را فرصت خوبی برای همکاری تجاری و اقتصادی ارزیابی کرده است.

این در حالی است که پیش از این مقامات کشور چین در تکمیل و آغاز پروژه‌های مختلف در افغانستان ابراز همکاری کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • بلومبرگ: ترکیه روابط تجاری خود با اسرائیل را تعلیق کرد
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت