Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: نگاه راهبردی به موضوعات محتوایی فضای مجازی و حضور فعال‌تر در فضای مجازی علاوه‌ بر تبدیل محتوا از اهمیت ویژه‌ای در ظرفیت‌های دینی و فرهنگی برخوردار است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید رضا مرتضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: این نمایشگاه یکی از پرمحتواترین نمایشگاه‌هایی است که تا به‌ حال شرکت کردم و امید را در قلب و ذهن کسانی‌که دغدغه فرهنگی و حل کردن مسائل و ناهنجاری‌ها در جامعه را دارند شکل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: توصیه من به همه مجموعه‌های فرهنگی و دست‌اندرکاران و مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان این است که حتما وقت کافی و قابل توجهی را برای بازدید از نمایشگاه گذاشته و بخش‌های مختلف را به صورت جدی بازدید کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به نقاط قوت این نمایشگاه عنوان کرد: بخش‌های مختلفی که در دفتر تبلیغات تعریف شده‌اند، به‌درستی و به صورت گسترده در محتواهای پایه ورود کرده‌ و محتواهای خیلی خوبی را به صورت پایه تعریف کرده‌اند و این رویکرد نقطه قوت نمایشگاه روایت تبلیغ است.

استاندار اصفهان: همه باید به ارتقای جایگاه فرش فاخر ایرانی کمک کنیمقیمت مصوب تخم‌مرغ در اصفهان افزایش نیافته است/مردم گران‌فروشی را گزارش دهندفرایند دریافت مجوز برپایی ایستگاه‌های صلواتی در اصفهان غیرحضوری شد

وی افزود: دفتر تبلیغات از این مرحله به بعد باید بیشتر روی تبدیل کردن این محتواها به محصولات عامه‌پسند، ساده شده و همه‌فهم شده تمرکز کند تا فضای ارتباط مردم با این محتواها فراهم شود، همچنین یکی از مهم‌ترین محورهایی که برای مجموعه دفتر تبلیغات باید یک نگاه راهبردی در نظر گرفته شود، حضور فعال‌تر در فضای مجازی علاوه‌بر تبدیل محتوا است.

مرتضوی در رابطه با نقش دفتر تبلیغات اسلامی در حل مسائل مهم کشور بیان کرد: رویکرد جدید این مجموعه در حوزه مباحث مربوط به حکمرانی قرآنی و اسلامی و همچنین رویکردی که در حوزه مباحث اقتصادی شروع می‌شود، می‌تواند پوشش خوبی برای دو مسئله زمین مانده دیگر به لحاظ محتوایی فراهم کند.

وی ادامه داد: در هنگام بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه، متوجه شدم شور و اشتیاق مدیران بخش‌های مختلف که حوزه‌های تحت مدیریت خودشان را راهبری می‌کنند بسیار زیاد بوده و این به معنای وجود یک حیات جدی در دفتر تبلیغات اسلامی است که اشتیاق و دغدغه مسئولانه‌ای در مباحث فرهنگی حس می‌شود که این دغدغه‌مندی باید دیده شده و به فال نیک گرفته شود.

انتهای پیام/174/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفتر تبلیغات فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا "کنستانتینو چیونگا" معاون رئیس جمهور زیمبابوه با رئیس جمهور دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا را نگاهی راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی دانست و با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و زیمبابوه، بر عزم مسئولان عالی دو کشور برای گسترش و ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای آفریقایی، شرکت در این اجلاس و بازدید از نمایشگاه اکسپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی هر چه بهتر و بیشتر مسئولان قاره آفریقا با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف دانست و بر آمادگی ایران برای تبادل این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه نیز در این دیدار با اشاره به سابقه دیرینه و دوستانه روابط دو کشور به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار گسترش تعاملات و همکاری‌های تجاری و اقتصادی بیشتر با ایران بر پایه این روابط نزدیک و قدیمی شد.

کنستانتینو چیونگا ضمن تشکر از برگزاری موفق اجلاس بین‌اللملی ایران و آفریقا، سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای آفریقایی را اصولی و اطمینان‌بخش عنوان و بر آمادگی کشورش برای توسعه همکاری‌ها با ایران تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه با اشاره به عزم مسؤلان این کشور برای اجرای توافقات صورت گرفته با ایران در سفر سال گذشته دکتر رئیسی به این کشور، از اجرایی شدن بخشی از این توافقات خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند