Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون کاراته گفت: در اعتراض به اقدام آمریکا در ندادن ویزا به اعضای تیم های ملی کاراته برای حضور در رقابت های ورلد گیمز، در مسابقات کاراته وان لس آنجلس شرکت نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، سید حسن طباطبایی در گفتگویی با اعلام این خبر، اظهار کرد: پنج ملی پوش کاراته ایران علی‌رغم کسب سهمیه حضور در رقابت‌های ورلد گیمز، با کارشکنی آمریکا به عنوان میزبان و عدم صدور ویزا، نتوانستند دراین رقابت‌ها حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون کاراته، افزود: بر همین اساس نیز ما در آخرین مرحله رقابت‌های جهانی کاراته وان که از ۱۵ تا ۱۷ مهر در لس‌آنجلس برگزار می‌شود، شرکت نخواهیم کرد تا اعتراض خود را به اقدام سیاسی آمریکا و ندادن ویزا به ورزشکاران ایران نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما نسبت به اقدام آمریکایی‌ها معترض شدیم و موضوع را به اطلاع فدراسیون جهانی کاراته رساندیم، آن‌ها نیز به میزبان رقابت‌های ورلد گیمز اعلام کردند اما متاسفانه هیچ اقدامی انجام ندادند تا کاراته‌کاهای ایران فرصت حضور در این رویداد مهم را از دست بدهند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تیم ملی کاراته سیدحسن طباطبایی لس آنجلس آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA

روزنامه لس‌آنجلس‌ تایمز گزارش داد که پلیس بیش از ۲۰۰ نفر را در جریان سرکوب معترضان طرفدار فلسطین در مقابل دانشگاه یوسی‌ال‌ای دستگیر کرد.

به گزارش ایسنا، این روزنامه روز پنجشنبه به نقل از مقامات اداره پلیس لس‌آنجلس نوشت که در مجموع ۲۰۹ نفر بازداشت شدند. در همین حال، ژن بلوک، رئیس دانشگاه UCLA در پیامی به جامعه دانشگاهی گفت که حدود ۳۰۰ معترض هم پراکنده شدند.

به گزارش اسپوتنیک، پردیس‌های دانشگاهی ایالات متحده، از جمله دانشگاه‌های مؤسسات برتر، اخیراً به کانون خشم نسبت به عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کمک‌های دولت آمریکا به تل‌آویو تبدیل شده‌اند.

پس از تصویب لوایح کمک‌های خارجی تکمیلی در کنگره آمریکا که مجموعاً ۹۵.۳ میلیارد دلار برای اوکراین، اسرائیل و منطقه هند و اقیانوس آرام را شامل می‌شود، اعتراضات با قدرتی دوباره آغاز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد