Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:01:09 GMT

برنج‌های تقلبی در اراک به سفره های مردم نرسید

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۰۵۲۴

برنج‌های تقلبی در اراک به سفره های مردم نرسید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد عقیل سلگی اظهار کرد: ۲ تن و ۸۴۹ کیلوگرم برنج تقلبی قبل از عرضه در بازار در عملیات بازرسی از یک فروشگاه در شهرستان اراک به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال کشف و این فروشگاه به دستور مقام قضائی پلمب شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در انجام تحقیقاتی از دپوی مقادیری برنج تقلبی در یکی از فروشگاه‌های شهرستان اراک مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای بررسی این موضوع آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی عنوان کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس مشخص شد که مسئولان این فروشگاه مقادیری از برنج‌های مرغوب را از شهرهای شمالی کشور خریداری کرده و بعد از مخلوط کردن آن با برنج‌های نامرغوب خارجی، قصد عرضه آن را در یک فرصت مناسب در بازار به عنوان برنج مرغوب ایرانی، به شهروندان داشتند.

سرهنگ عقیل سلگی تصریح کرد: با شناسایی دقیق محل این فروشگاه و هماهنگی انجام شده با دستگاه قضائی، به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، در بازرسی از این واحد صنفی، مقدار ۲ تن و ۸۴۹ کیلوگرم برنج تقلبی کشف شد.

وی ادامه داد: ارزش تقریبی برنج‌های کشف شده از سوی کارشناسان این پلیس ۲ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال تعیین شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار، قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی نیاز مردم، بیان کرد: ۲ متهم در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5546146

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه قضایی برنج پلمب بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا جهرم سیلاب مشهد سنندج اربعین حسینی استهبان عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از انباری ۲۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای احتکار شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این خصوص  یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود:  متهم دستگیر شده به همراه پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی