Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:32:37 GMT

فرماندار دماوند: نظارت بر نانوایی‌ها تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۰۸۵۸

فرماندار دماوند: نظارت بر نانوایی‌ها تشدید می‌شود

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، رضا طاهرخانی روز یکشنبه در نشست اقدام مشترک تنظیم بازار و کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان شهرستان دماوند ، اظهار داشت: طرح هدفمندی ارز ترجیحی با همکاری بسیار خوب مردم ولایتمدار و هماهنگی دستگاه های متولی و اصناف به نحو مطلوب اجرا شد و خوشبختانه هیچگونه کمبود اقلام اساسی شهروندان در شهرستان مشاهده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با اعلام نیاز جهت افزایش سهمیه آرد سالانه با دستور استاندار تهران ۱۰۰ تن آرد دولتی به سهمیه شهرستان دماوند اضافه شد و در این راستا هیچ گونه کمبود آرد وجود ندارد و این سهمیه بین نانوایی هایی که بیشترین رضایتمندی را در بین شهروندان دارند توزیع خواهد شد و قیمت نان نیز به هیچ عنوان افزایش نخواهد یافت و در این راستا با افراد متخلف به شدت برخورد می کنیم.
فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: نظارت بر نانوایی ها در شهرستان دماوند تشدید خواهد شد و در این خصوص با تخلفاتی از قبیل کم فروشی، عرضه نان بی کیفیت، احتکار، توزیع آرد خارج از شبکه،تعطیلی بدون هماهنگی با کارگروه آرد و نان و رعایت نکردن مسائل بهداشتی برخورد خواهد شد و برای واحد های صنفی متخلف حداکثر جریمه قانونی در نظر گفته می شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های کارگروه ساماندهی آرد و نان نظارت بر کیفیت نان در جهت رضایتمندی شهروندان است، اضافه کرد: کیفیت نان برخی از واحد های نانوایی در حد مطلوب نیست و در این خصوص گلایه هایی از طرف شهروندان وجود دارد که باید نظارت ها در این خصوص افزایش یابد.
وی با تاکید بر لزوم شروع به کار نانوایی ها طبق ساعات کاری اعلام شده، گفت: چهار اکیپ اقدام مشترک نظارت بر واحد های نانوایی به صورت روزانه در شهرستان دماوند تشکیل و آغاز به کار خواهند کرد.
 طاهر خانی با تاکید بر لزوم تخصیص یک واحد نانوایی در شهرک های الهیه و سلحشوران شهر دماوند، افزود:با توجه به بازدید صورت گرفته از شهرک های الهیه و سلحشوران شهر دماوند، یکی از مطالبات اهالی این شهرکها تخصیص یک واحد نانوایی بود که در این خصوص هماهنگی های لازم از طریق اتحادیه نانوایان انجام خواهد شد.
فرماندار شهرستان دماوند یادآور شد: یکی از گلایه های شهروندان نرخ چند قیمتی میوه و تره بار در شهرستان دماوند است که باید نظارتها در این خصوص تشدید شود و مسئولان واحد های صنفی باید نسبت به درج قیمت و نصب اتیکت در دید مشتری اقدام کنند و همچنین فاکتور های خرید معتبر نیز جهت ارائه به بازرسان داشته باشند و در غیر این صورت برخوردهای قانونی لازم با این واحدها انجام خواهد شد.
در این نشست پیرامون مسائل و مباحث سهمیه های نانوایی ها ، نحوه نظارت بر عملکرد نانواییها، نحوه توزیع آرد سهمیه ای بین نانواییها، نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی  توسط واحد های نانوایی و نظارت بر واحد های صنفی میوه و تره بار شهرستان  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها شهرستان دماوند ارز ترجیحی ستاد تنظیم بازار نانوایی هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند ارز ترجیحی ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند ارز ترجیحی ستاد تنظیم بازار نانوایی هدفمندی یارانه شهرستان دماوند نانوایی ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی نقدی با اشاره به وقوع آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت، اظهار کرد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ واحد تجاری و مسکونی طعمه حریق شده است، افزود: با توجه به بافت و معماری امامزاده ابراهیم(ع) هر واحد سه تا چهار طبقه است و عمدتا از جنس چوب است.

فرماندار شفت از اطفای کامل حریق تا بامداد امروز خبر داد و تصریح کرد: چوبی بودن این واحدها موجب گسترش آتش سوزی شد و آتش نشانان از شفت و احمدسرگوراب و نصیرمحله و شهرک صنعتی شفت و فومن و رشت برای اطفای حریق اعزام شدند.

نقدی با بیان اینکه تلفات جانی نداشتیم، خاطرنشان کرد: آتش نشانان همچنان در حال بررسی میزان خسارت ها هستند و علت اصلی حادثه در دست بررسی است؛ البته طبق شواهد موجود اتصال سیم کشی یک نانوایی که تعطیل بوده موجب شکل گیری حریق شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد