Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهروز رحیم زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از این تعداد ۲۲ خانه بهداشت کارگری و ۲۸ ایستگاه بهگر است.

وی افزود: خانه های بهداشت کارگری و ایستگاه بهگر با هدف تامین سلامت کارگران و اعضای خانواده آنها، ارتقای دانش بهداشتی و ایجاد رفتارهای مناسب بهداشتی در بین کارگران و سالم سازی محیط کار در کارگاه های تولیدی، صنعتی، خدماتی و معادن راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: در کارگاه‌های دارای ۲۰ تا ۴۹ نفر نیروی کار ایستگاه بهگر، در کارگاه های دارای ۵۰ تا ۴۹۹ نفر نیروی کار خانه بهداشت کارگری و در کارگاه‌های دارای بیش از ۵۰۰ نفر نیروی کار مرکز بهداشت کار راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز حوادث و بیماری های ناشی از کار، بیماری‌های شایع بومی و کنترل آن در محیط کار، انجام کمک های اولیه در حوادث شغلی، هماهنگی و پیگیری درخصوص شناسایی، ارزیابی و کنترل عوامل زیان آور محیط کار، آموزش کارگران و کارفرمایان در زمینه مسائل بهداشت عمومی و سلامت کار از جمله وظایف متولیان واحدهای تولیدی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه ۲۲ خانه بهداشت کارگری و ۲۸ ایستگاه بهگر در واحدهای اقتصادی و کارگری این استان فعال است، اضافه کرد: در این مراکز خدمات بهداشتی به جامعه کارگری ارایه می شود.

رحیم زاده ادامه داد: نظارت و کنترل موازین بهداشتی در محیط کار، رفع نواقص بهداشتی و سالم سازی محیط کار، گزارش نواقص موجود در کارگاه از نظر بهداشت حرفه ای به کارفرما و کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در خصوص مشکلات بهداشتی محیط کارگاه و پیگیری لازم برای رفع نواقص گزارش شده و نظارت بر بهداشت مواد غذایی، جمع آوری و دفع بهداشتی زباله و فاضلاب در محیط کار از جمله دیگر وظایف این مراکز است.

برچسب‌ها واحد تولیدی استان اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی استان اردبیل بهداشت و سلامت واحد تولیدی استان اردبیل بهداشت و سلامت خانه بهداشت کارگری محیط کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به رياست جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی مرتبط با راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت.

 برای حل مشکلات این واحدها    مصوباتی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر