Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی تبریز گفت: برنامه‌های دهه امامت و ولایت که در قالب جشنواره تابستانی تبریز انجام شد، موجبات رضایت شهروندان و تبدیل فضای شهر به حال و هوای معنوی را فراهم کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، حکیمه غفوری، در سی و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، تنوع برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در دهه امامت و ولایت را ارزشمند و قابل تقدیر خواند و اظهار کرد: از تلاش مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت که در قالب جشنواره تابستانی تبریز انجام شد و موجبات رضایت شهروندان و تبدیل فضای شهر به حال و هوای معنوی قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دهه شاهد تغییرات قابل توجهی در برگزاری چنین رویدادهایی بودیم که رضایت عمومی را در پی داشت و خواهان استمرار تلاش و برنامه‌ریزی‌ها برای مردمی شدن برنامه‌ها هستیم.

به گزارش ایمنا، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در دهه ولایت و امامت با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آئینی در قالب ویژه برنامه عید تا عید، زمینه ساز بهره مند شدن شهروندان تبریزی و گردشگران تابستانی این شهر شد.

برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و شهروندی در این مدت، در تمام نقاط شهر بنا به فضای هر منطقه و خواست شهروندان، در پارک‌ها، فرهنگ‌سراها، مراکز تفریحی و تاریخی و میادین و معابر برگزار می‌شد که همگی با استقبال گسترده شهروندان و نیز مطالبه عمومی آنها برای استمرار برگزاری آن همراه بود.

کد خبر 590503

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تبریز شهرداري تبريز کلانشهر تبریز شوراي شهر آذربایجان شرقی جشنواره جشنواره تابستانی تبریز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون