Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت:‌ فیلم کوتاه «قهوه‌خانه عاشیقلار» مرحله فیلمبرداری خود را به پایان رساند.

میردولت موسوی روز یکشنبه دوم مردادماه در نشست با سازندگان فیلم کوتاه «قهوه‌خانه عاشیقلار» در اردبیل اظهار کرد: این فیلم که به نویسندگی و کارگرانی «رضا جمالی» تولید شده، مراحل فیلمبرداری خود را در شهرستان آستارا سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فیلم «قهوه‌خانه عاشیقلار» در مورد پیرمردی است که به اصرار همسرش به دنبال نوازنده‌ای می‌گردد تا در مراحل عروسی تنها پسرش حضور داشته و مجلس را گرم کند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: این پیرمرد حین جستجوی آدرس عاشیقلار را پیدا کرده و با مشکلاتی در این مسیر روبه‌رو می‌شود.

موسوی با معرفی عوامل تولید این فیلم افزود: این فیلم به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوان ایران و کارگردانی «رضا جمالی‌» با بازی «حمدالله سلیمی، احمد پورستان، صفت آحاری، ناصر محبی، ولی دیندار و رسول علی‌نژاد» در حال آماده‌سازی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام فیلمسازان استان اردبیل برای برخورداری از حمایت مادی انجمن سینمای جوان برای تولید آثار خود در سطح حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای، فیلم اول و برای ارائه آثار تولید شده خود به انجمن سینمای جوان می‌توانند آثار خود را در پرتال انجمن سینمای جوان ایران به ثبت برسانند.

موسوی اضافه کرد: اولین جلسه شورای تخصصی تولید دفتر اردبیل ۱۲ مرداد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا دهم مرداد فرصت دارند آثار خود را در پرتال به ثبت برسانند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل بیان کرد: ما آمادگی داریم تا از آثار هنرمندان در قالب‌های مختلف حمایت‌های لازم را انجام دهیم و در این زمینه انجمن سینمای جوان استان اردبیل آمادگی تعامل و همکاری بیشتر را با فعالان این عرصه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری انجمن سينماي جوانان ايران فیلمسازان توليد فيلم موسیقی عاشیقلار رضا جمالی انجمن سینمای جوان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!

چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه‌ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان‌هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه، ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد.

با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین‌های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می‌کرد، اما به خاطر رفتار‌های نامناسبی که داشت اخراجش کردم.

بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

منبع: همشهری

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران