Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، رئیس کل دادگستری استان تهران در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر خشک شدن هم‌زمان تعدادی اصله درخت در خیابان ولیعصر(عج) به دادستان تهران ماموریت داد تا با تشکیل کارگروهی تخصصی، علل وقوع این حادثه را احصاء و در صورت احراز وقوع تخلف و یا جرم اقدامات لازم در چارچوب قوانین و مقررات انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در پی انتشار فیلمی درباره خشک شدن هم‌زمان تعدادی اصله درخت در خیابان ولیعصر(عج) محدوده خیابان محمودیه، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران خطاب به دادستان تهران تاکیدکرد: محیط زیست شهری از مصادیق حقوق عامه محسوب می‌شود و از آن‌جا حفظ حقوق عامه یکی از ماموریت‌های دستگاه قضایی است، در صورت احراز تعدی به حقوق عمومی جامعه با جدیت برخورد خواهد شد.

امروز همچنین رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران نسبت به قطع ۱۲ اصله درخت در خیابان ولیعصر، واکنش نشان داد و از شهرداری تهران خواست علت خشک شدن درختان این محدوده را بررسی کند.

مهدی پیرهادی در هشتادمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری اظهارداشت: با توجه به قدمت و شرایط خاص خیابان ولیعصر که یکی از طولانی ترین و قدیمی ترین خیابان‌های خاورمیانه است و دارای جاذبه های طبیعی و بصری خاصی است باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی از شهرداری‌ تهران خواست تا در این خصوص گزارش ارایه کند و موضوع را از طریق مرجع قضایی پیگیری و جرائم لازم در ماده هفت اجرا شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر درختان توسط اشخاصی خشک شده اند باید از طریق دادگستری و قوه قضاییه پیگیری شود تا دیگر برخی افراد سودجو در شهر تهران این کار را انجام ندهند.

/انتهای پیام
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خیابان ولیعصر شهر تهران خشک شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران