Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور با اشاره به بازداشت عاملان قتل برادر مالک ساختمان متروپل آبادان گفت: بر اساس بررسی های اولیه، اختلافات شخصی انگیزه قاتلان از این عمل بوده است.

به گزارش ایران اکونومیست از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان توضیح داد: در پی حادثه تیر اندازی افراد ناشناس  به خودروی "مجید عبدالباقی" برادر مالک ساختمان متروپل  آبادان، پلیس آگاهی با اشراف و تسلط کامل اطلاعاتی و اقدامات فنی، در کمتر از 2 ساعت عوامل تیراندازی و  قاتلان را شناسایی  و دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آبادان صبح امروز یکشنبه اعلام کرد: عاملان قتل مجید عبدالباقی برادر مالک مترو پل آبادان که روز گذشته در پارکینگ منزلش به قتل رسید ساعتی پیش توسط ماموران انتظامی شهرستان آبادان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زلقی به خبرنگاران گفت: پس از وقوع قتل مجید عبدالباقی کارآگاهان اداره آگاهی استان و شهرستان آبادان بررسی های فنی خود را آغاز که در کمتر از چند ساعت این افراد شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان آبادان پنج نفر از عاملان این قتل شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی آبادان گفت: از این افراد یک قبضه سلاح کمری استفاده شده در صحنه قتل کشف و ضبط شد.

مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل آبادان (که دوم خرداد ماه فرو ریخت و باعث کشته شدن تعدادی از شهروندان آبادانی شد )روز گذشته به ضرب چند گلوله در محل پارکینگ منزلش به قتل رسید.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سردار مهدی حاجیان ، ساختمان متروپل آبادان ، فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سردار مهدی حاجیان ساختمان متروپل آبادان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ساختمان متروپل مجید عبدالباقی برادر مالک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار نداشته و مصدومیت کاری کرده تا آنها در بازی‌ها و تمرینات غایب باشند.

تمرینات کایسری اسپور در روزهای اخیر و پیش از دیدار امشب مقابل کاراگومروک در حالی پیگیری شده که تصویری از علی کریمی و مجید حسینی مثل هفته‌های گذشته در آن دیده نمی‌شود و با این شرایط بعید نیست آنها در دیدارهای بعدی هم غایب باشند.

مجید حسینی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی برای کایسری اسپور انجام داده، اما مصدومیت در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ کاری کرده تا او در ماه‌های گذشته نتواند به میدان برود و در تمرینات باشگاه ترکیه‌ای هم غایب است.

علی کریمی نیز که در 28 مسابقه فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در سه دیدار اخیرشان به دلیل انجام عمل جراحی روی کمر نتوانسته حضور داشته باشد که امشب هم در مسابقه کایسری اسپور در هفته سی و پنجم لیگ برابر کاراگومروک غایب است و دور از لیست قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • کلاهبرداری یک میلیاردی با پیامک جعلی ثنا
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • خدا نیت‌های ما را هم خریدار است + فیلم
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم