Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@16:46:35 GMT

رئیسی: از خانواده و تسهیل ازدواج حمایت شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۱۸۹۸

سید ابراهیم رئیسی (زادهٔ ۲۳ آذر ۱۳۳۹) فقیه مسلمان و سیاستمدار مستقل ایرانی است، که از ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران مشغول به کار است. سید ابراهیم رئیسی همچنین نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری است. سید ابراهیم رئیسی پس از گذراندن تحصیلات دورهٔ ابتدایی، دروس حوزوی را نخست در مشهد و از سال ۱۳۵۴ در قم ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه با هم آماده برای تخریب آیت الله رئیسی

سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز یکشنبه هیأت دولت با گرامیداشت روز خانواده، توجه به ترویج فرهنگ «تشکیل خانواده» را امری مهم و تسهیل ازدواج جوانان را از اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و اظهار داشت: توجه ویژه به نهاد خانواده در سیاستگذاری‌ها و اقدامات عملی در این خصوص، بدون تردید حائز برکات و پیامدهای مثبت بسیاری برای جامعه و کشور خواهد بود.

رئیس جمهور همه دستگاه‌ها را براساس قانون «جمعیت و حمایت از خانواده» ملزم به حمایت جدی از نهاد خانواده و ارائه طرح‌های عملیاتی در این حوزه دانست و تأکید کرد: همه دستگاه‌ها علاوه بر ترویج فرهنگ تشکیل خانواده، تلاش خود را برای رفع مشکلات و موانع آن بویژه در حوزه مسکن و اشتغال به کار گیرند.

شریعتمداری:اصلی‌ترین حربه‌ای که علیه رئیسی بکار گرفته شد

وی با تبیین مبانی فکری و برنامه‌های عملی نظام سلطه برای تضعیف نهاد خانواده و ترویج مفاهیم غیرانسانی در این حوزه بعنوان شاخص‌های جعلی مدنیت، گفت: سیاستگذاران منحط غربی با استفاده از ابزار رسانه و ثروت مفاهیم ضدخانواده را در جهان ترویج می‌کنند اما پیروان ادیان الهی و ابراهیمی باید در برابر این انحطاط اخلاقی ایستادگی و استحکام نهاد خانواده را بیش از گذشته دنبال کنند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش پس از استماع گزارش وزیر جهادکشاورزی درباره افزایش تولید محصولات زراعی راهبردی همچون گندم، ذرت و جو و تامین غلات مورد نیاز کشور، کرد: سیاست اصولی دولت تامین امنیت غذایی با اتکا به کشاورزان سخت‌کوش کشور است و وزارت جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی باید به تعهدات خود در قبال خرید این محصولات راهبردی در موعد مقرر عمل کنند.

وی در آغاز سخنان خود بار دیگر با ابراز تأسف از بروز حادثه سیل در استهبان استان فارس و تسلیت به خانواده‌های هموطنان عزیزی که در این حادثه جان باختند، مسئولان امر را مأمور بررسی دقیق ابعاد حادثه و اتخاذ تدابیر به موقع و مناسب برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه کرد.

عکسی جنجالی از سید ابراهیم رئیسی!+عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ازدواج سیدابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی نهاد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

tags # سید ابراهیم رئیسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش