Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:44:49 GMT

امکان احداث 500 واحد ملی مسکن در جعفرآباد وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۲۶۹۱

امکان احداث 500 واحد ملی مسکن در جعفرآباد وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد صادقی امروز در جلسه بررسی وضعیت اراضی جعفرآباد که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: زمین‌هایی که منابع طبیعی به آستان مقدس به عنوان معاوض زمین‌های موقوفه جعفرآباد پیشنهاد داده است در مسیر طرح توسعه شهر به سمت کهک قرار دارد و این امکان وجود دارد که چندین سال آینده مشکلاتی به وجود آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه درخواست ما از منابع طبیعی این است که زمین دیگری را به آستان پیشنهاد دهد، مطرح کرد: تنها هدف راه و شهرسازی جلوگیری از بروز مشکلات در آینده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از اختصاص زمین‌های آستان در جعفریه به طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته درنظر داریم معادل این زمین‌ها را در منطقه پردیسان به آستان مقدس واگذار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در زمین آستان امکان احداث 500 واحد وجود دارد، مطرح کرد: تعداد افرادی که از این منطقه واجد شرایط برای طرح اقدام ملی مسکن هستند کم‌تر از تعداد واحدهای احداثی است.

انتهای پیام/78031

منبع: فارس

کلیدواژه: راه و شهرسازی جعفرآباد محمد صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

به گزارش  صدای ایران از ایرنا، آرش صیادی با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، اظهار داشت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

وی افزود: بر اساس شیوه نامه اجرایی نهضت ملی مسکن، واحد متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه به آنها اختصاص می‌یابد و باتوجه به عدم انعقاد قرارداد، بدیهی است خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحد‌های نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند تاکید کرد: طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی به میزان ۲ تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد