Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: نماز جمعه پایگاهی عبادی و سیاسی است که در آن معارف دینی و مباحث تقوا و اخلاص در کنار مسائل سیاسی روز دنیا بیان شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام‌جمعه بروجرد برگزار شد، ضمن تشکر از حضور حاضرین در جلسه با اشاره به اهمیت اقامه نماز جمعه، اظهار کرد: به لطف خدای متعال نماز جمعه بروجرد، پویا، زنده و تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کارهای مهمی اعم از ساماندهی وضعیت بروجرد در بحث کرونا، احداث بیمارستان جدید برای رسیدگی به بیماران کرونایی، تقویت پایگاه‌های تزریق واکسن، ساماندهی ساخت‌وسازهای بدون مجوز، تشکیل قرارگاه برای کاهش زمان صدور مجوز برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در شهرستان انجام گرفته است.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: این موارد در نماز جمعه مطرح و به کمک مسئولان شهرستان به مرحله اجرا درآمده است.

حسینی اضافه کرد: برای بزرگداشت هرچه بهتر ۵ مرداد باید برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها حجت الاسلام والمسلمین حسینی شوراي فرهنگ عمومي بروجرد جمعه بروجرد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تأیید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلف‌اند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

کد خبر 6089853

دیگر خبرها

  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است