Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@02:12:45 GMT

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ دوم مردادماه

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۳۰۵۱

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ دوم مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر دستگیری عاملان قتل مجید عبدالباقی در آبادان، اعتراف شاخ اینستاگرامی به قتل دوستش با چاقو، قتل پسر با شلیک پدر، سقوط مرگبار پس از شک به همسر، شکنجه در پارک جنگلی لویزان، مرگ یک زن ۴۸ ساله درپی ابتلاء به هاری و ماجرای عجیب مفقودی پسربچه ۹ ساله را در زیر بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _یکشنبه دوم مردادماه_ به شرح ذیل است:

سقوط مرگبار زن سرایدار از پشت‌بام

پنجشنبه سی‌ام تیرماه سال جاری، سقوط مرگبار زن جوانی از یک ساختمان در منطقه نیاوران توسط مردم به مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را کلید زدند.

بیشتر بخوانید

دستگیری عاملان قتل مجید عبدالباقی در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری پنج نفر عاملان تیراندازی منجر به قتل مجید عبدالباقی، برادر مالک ساختمان متروپل خبر داد.

بیشتر بخوانید

کشف جسد پسر ۳ ساله در سیل استهبان / تلاش برای کشف جسد دختربچه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس از کشف جسد پسر سه ساله و تلاش برای پیداشدن جسد یک دختربچه نیز خبر داد.

بیشتر بخوانید

چه کسی قاتلان عبدالباقی را اجیر کرده بود؟

یکی از افراد سرشناس آبادان قاتلان را برای کشتن برادر مالک متروپل اجیر کرده بود.

بیشتر بخوانید

اعتراف شاخ اینستاگرامی به قتل دوستش با چاقو

پسر جوان که مدعی بود در زندگی‌اش همیشه بدشانس بوده و همین بدشانسی باعث شده که دست به جنایت بزند، با نظر رئیس قوه قضائیه از مجازات قصاص گریخت.

بیشتر بخوانید

قتل پسر با شلیک پدر

پدر خانواده به علت اختلافات خانوادگی، فرزند ۳۲ ساله خود را با اسلحه شکاری غیرمجاز مجروح و وی هنگام انتقال به بیمارستان فوت کرد.

بیشتر بخوانید

سقوط مرگبار مرد جوان از ساختمان پس از شک به همسر

مرد جوانی که با همسرش به علت شک به وی، اختلاف پیدا کرده بود، از یک ساختمان نیمه‌کاره در منطقه دربند سقوط کرد.

بیشتر بخوانید

شکنجه در پارک جنگلی لویزان!

مرد جوان که به دام پنج شرور بی‌رحم افتاده بود، توسط گشت نیروی انتطامی در پارک جنگلی لویزان نجات پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

مرگ یک زن ۴۸ ساله درپی ابتلاء به هاری

خانمی ۴۸ ساله که بر اثر گازگرفتگی سگ‌های ولگرد دچار هاری شده بود، جان باخت.

بیشتر بخوانید

ماجرای عجیب مفقودی پسربچه ۹ ساله در تهران!

کودک ۹ ساله مفقود شده، در یک بهزیستی در شمال تهران پیدا شد.

بیشتر بخوانید

انگیزه قتل برادر مالک متروپل اختلاف شخصی بود

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور با اشاره به بازداشت عاملان قتل برادر مالک ساختمان متروپل آبادان گفت: براساس بررسی‌های اولیه، اختلافات شخصی انگیزه قاتلان از این عمل بوده است.

بیشتر بخوانید

کد خبر 590652

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حادثه حادثه آتش سوزی حادثه حریق حادثه حریق در اصفهان اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی قتل ناموسی کشف جسد کشف جسد در تهران کشف جسد در خانه کشف جسد در چاه کشف جسد در کوه کشف جسد سوخته شده در تهران کشف جسد بدون سر آدم ربایی آدم ربایی در ایران مجازات آدم ربایی علت آدم ربایی آدم ربایی و سرقت آدم ربایی در تهران سرقت مسلحانه درگیری مسلحانه دستگیری باند سرقت مسلحانه نزاع مسلحانه حمله مسلحانه درگیری مسلحانه اراذل و اوباش مجازات سرقت مسلحانه قتل مسلحانه زورگیری مسلحانه قتل فرزند انگیزه قتل فرزند قتل فرزندان توسط پدر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیشتر بخوانید سقوط مرگبار برادر مالک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گردوخاک عراقی بر برخی مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی خواهیم بود.
به تدریج طی بعد از ظهر به سبب وزش باد‌های جنوبی از شدت گردوخاک کاسته خواهد شد و فردا صبح نیز انتظار خیزش گردوخاک محلی و موقتی با شدت کمتر مورد انتظار است.
همچنین طی بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان می‌شود و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.
به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.
از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.
شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۶ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • موعود شمخانی کیست؟
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر