Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پایگاه آمریکایی می‌گوید بیش از ۱۶۰۰۰۰ نفر از نیروهای فعال ارتش آمریکا در تأمین مواد غذایی خانواده خود با مشکل مواجه هستند.

سرویس جهان مشرق - یک پایگاه تخصصی نیروهای مسلح آمریکا[۱] در گزارشی به قلم هیلی بریتزکی با اشاره به تأثیر تورم و افزایش قیمت مواد غذایی و بنزین بر سربازان و نیروهای ارتش تروریستی آمریکا نوشت: در حالی که آمریکایی‌ها فشار تورم را در همه بخش‌ها احساس می‌کنند، خانواده‌های نظامی نیز با چالش‌هایی روبه‌رو هستند که منحصربه‌فرد شغلی است که سازوکار پرداخت حقوق سختگیرانه ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکایی‌ها در همه مناطق، شاهد افزایش سرسام‌آور هزینه‌های بنزین، غذا و مسکن در ماه‌های اخیر بوده‌اند و سربازان ارتش نیز از این شرایط، مستثنا نیستند.

مخاطبان گرامی، آنچه در ادامه می‌خوانید صرفاً ترجمه گزیده گزارش‌ها و مقالات مذکور است و محتوا و ادعاهای مطرح‌شده در این گزارش صرفاً جهت تحلیل و بررسی رویکردها و دیدگاه‌های اندیشکده‌ها، مؤسسات مطالعاتی و رسانه‌های غربی منتشر شده است و هرگونه ادعا و القائات احتمالی این مقالات هرگز مورد تأیید مشرق نیست.

ناتوانی در تأمین غذای خانواده‌ها

 این پایگاه آمریکایی می‌نویسد: از بسیاری جهات، تورم روند نگران‌کننده‌ای را دنبال می‌کند که سربازان (به‌ویژه نیروهای جوان‌تر) قادر به تأمین غذای خانواده‌های خود نیستند، زیرا دستمزد آنها با رشد تورم منطبق نبوده است. تورم تاکنون ۸.۶ درصد افزایش یافته است. بر اساس گزارش اداره آمار کار ایالات متحده، این بالاترین افزایش ۱۲ ماهه از سال ۱۹۸۱ میلادی تاکنون است. کاترین کوزمینسکی، مدیر برنامه نظامی، کهنه سربازان و جامعه در مرکز امنیت نوین آمریکا می‌گوید: این رویدادها در زمانی رخ می‌دهد که یافتن شغل، یک چالش واقعی است. این یک نگرانی برای آمادگی ما است... چرا که اعضای ارتش به رفاه خانواده‌های خود اهمیت می‌دهند.

یکی از پرسنل نیروی هوایی ایالات متحده هنگام خرید مواد غذایی در پایگاه هوایی رامشتاین آلمان

همسران نیروهای در حال خدمت به پشتیبانی غذایی نیاز دارند

فقدان امنیت غذایی، به ویژه در میان رده‌های پایین‌تر، مشکل جدیدی در ارتش نیست. آسوشیتدپرس در نوامبر گزارش داد که بیش از ۱۶۰۰۰۰ نفر از نیروهای فعال ارتش در تأمین مواد غذایی خانواده خود با مشکل مواجه هستند. وینس هال، مسئول روابط دولتی در موسسه فیدینگ امریکا در گفتگو با آسوشیتدپرس می‌گوید: این حقیقتی تکان‌دهنده است که برای بسیاری از مراکز خیریه عرضه مواد غذایی در سراسر ایالات متحده آشنا می‌باشد. هال در گفتگو با آسوشیتدپرس اعلام کرد: این وضعیت باید باعث احساس شرم عمیقی می‌شود.

نتایج یک نظرسنجی سبک زندگی خانواده‌های نظامی ستاره آبی در سال ۲۰۲۰ میلادی نشان داد که ۱۴ درصد از نیروهای در حال خدمت ارتش، امنیت غذایی خود را پایین یا بسیار پایین گزارش کرده‌اند. در این نظرسنجی بیش از ۱۰۰۰۰ پاسخ فردی و ۶۷۶۷ پاسخ کامل دریافت شده بود. در این نظرسنجی، حدود ۵۰ درصد از همسران نیروهای در حال خدمت گفتند که در طول دوره مأموریت همسرشان به پشتیبانی غذایی نیاز دارند، اما نمی‌دانستند چگونه به آن دسترسی داشته باشند.

بی‌توجهی مقامات پنتاگون به ناامنی غذایی در میان نیروها

این گزارش افزود: کوزمینسکی یادآور شده که یک مقام ارتش به او گفته که این موضوع، مشکل بزرگی است. چرا که افرادی در منطقه واشنگتن دی سی زندگی می‌کنند که نمی‌توانند درک کنند که چرا اعضای ارتش با ناامنی غذایی روبرو هستند. اما اگر مقامات بلندپایه یا افسرانی که در منطقه واشنگتن مشغول به کار هستند مشکلی را مشاهده نمی‌کنند، به این معنی نیست که معضلی وجود ندارد.

پرواز ۳۸۶ مدیریت مالی یگان اعزامی نیروی هوا یی ایالات متحده در روز ۱۰ ژانویه ۲۰۲۲ میلادی، وظیفه نظارت بر مدیریت امور مالی عملیاتی و ارائه کمک مالی به هوانوردان را در پایگاه هوایی علی السالم کویت بر عهده دارد.

مراجعه خانواده‌های ارتشی نیازمند حمایت غذایی به مراکز خیریه

کوزمینسکی در این گفتگو افزود که مراکز خدمات اجتماعی مانند باشگاه مردان جوان مسیحی نیروهای مسلح و انجمن امدادی نیروی دریایی و تفنگداران دریایی در حال افزایش گسترده خدمات خود هستند. وی افزود که در سفر اخیر به سن آنتونیو در ایالت تگزاس رفته بودم که در این پایگاه ده‌ها هزار نفر از نیروهای مستقر در پایگاه مشترک سن آنتونیو خدمت می‌کنند. من در مرکز خیریه غذای سن آنتونیو، نه تنها شاهد افزایش خانواده‌های عادی مراجعه‌کننده بلکه حضور خانواده‌های ارتشی نیازمند حمایت غذایی بودم. این نگرانی بسیار واقعی نتیجه عوامل مختلفی است. در تورم رو به رشد کنونی که کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد، هزینه‌های مواد غذایی افزایش یافته است.

سی‌ان‌بی‌سی در گزارش خود اعلام کرده غذاهایی که اینک در خانه‌ها تهیه می‌شوند، ۱۰ درصد بیشتر از یک سال قبل هزینه دارد. بر اساس گزارش سیان بی سی، هزینه اقلام اساسی مانند شیر و تخم‌مرغ به ترتیب ۱۳.۳ و ۱۱.۲ درصد افزایش یافته است و هزینه پر کردن یخچال در حال حاضر ۱۰ درصد بیشتر از سال گذشته است. کوزمینسکی اعلام کرد: درحالی‌که کمیساری های مستقر در پایگاه‌های نظامی به همان شیوه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی غیرنظامی عمل نمی‌کنند و گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند، اما این بدان معنا نیست که آنها افزایش قیمت نداشته‌اند.

اعضای نیازمند ارتش از دریافت خدمات اجتماعی محروم هستند

در ادامه این گزارش آمده است: سرگرد تروی بلک، از فرماندهان نیروی تفنگداران دریایی در نشست با نمایندگان کنگره گفت که تورم بیشترین تأثیر را بر سربازان رده‌های پایین گذاشته و خانواده‌های نظامی، با چالش‌هایی گسترده‌ای مواجه شده‌اند. کوزمینسکی می‌گوید: خانواده‌های نظامی در این شرایط مجبورند به کمپ‌ها و یا خانه‌های جدید نقل مکان کنند، در حالی که خانواده‌های غیرنظامی در صورت نداشتن شرایط مالی، انتخاب‌های مختلفی دارند. در حالی که غیرنظامیان دستکم این گزینه را در اختیار دارند که در صورت پایین بودن دستمزد شغلی و کاهش رفاه برای خانواده، شغل جدیدی بیابند، اما اعضای ارتش با یک دستمزد معین قرارداد بسته‌اند. کوزمینسکی می‌گوید: مدت‌هاست که اعضای نیازمند ارتش از دریافت خدمات اجتماعی محروم هستند، چرا که شرایط مالی آنها شامل این کمک‌های دولتی نمی‌شود. وی گفت: بسیاری از این خانواده‌ها از کوپن‌های غذا، کمک‌های خیریه و موارد مشابه محروم هستند، چرا که آنها پول زیادی برای کار در ارتش به دست می‌آورند، اما پول کافی برای تأمین خانواده‌هایشان را ندارند.

مایه شرمساری برای آمریکا و ارتش این کشور

پایگاه تسک اند پرپس ادامه داد: باید به این نکته توجه کرد که اعضای ارتش در اکثر موارد باید با سلسله‌مراتب فرماندهی خود صحبت کنند تا از یگان خویش کمک مالی دریافت کنند. برای مثال، برنامه امداد اضطراری ارتش می‌گوید که سریع‌ترین و مؤثرترین راه برای درخواست کمک مالی برای سربازان این است که با فرمانده خود صحبت کنند، اگرچه دو راهکار دیگر نیز برای درخواست ارائه می‌کند. کوزمینسکی می‌گوید: مایه شرمساری است که پرسنل ارتش نتوانند رفاه خانواده خود را تأمین کنند. اگر مجبور شوید از رئیس یا زنجیره فرماندهی خود فراتر بروید تا آنچه را که واقعاً به آن نیاز دارید به دست آورید، شرمساری بیشتری وجود دارد. در ماه می، ۸ عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان از آستین خواستند تا برای کمک به کاهش قیمت‌ها در کمیساری ها، اقدامی فوری انجام دهد. قانون‌گذاران کنگره در نامه خود نوشتند: امروز، بسیاری از خانواده‌های نظامی ما به دلیل افزایش قیمت‌ها برای تأمین نیازهای اولیه خود با مشکل مواجه هستند. در حالی که کنگره به دنبال حل این موضوع از طریق ایجاد کمک‌هزینه نیازهای اساسی است، شما اقداماتی انجام دهید که تأثیر فوری بر مشکل داشته باشد.

 پیامدهایی منفی بر آمادگی نظامی آمریکا

در پایان این گزارش آمده است: این موضوعی بسیار مهم است که وزارت دفاع به این چالش‌ها، نه فقط برای بهبود زندگی سربازان و خانواده‌هایشان، بلکه به این دلیل که می‌تواند مانع از انجام مأموریت جذب سربازان جدید برای ارتش شود، رسیدگی کند. کوزمینسکی معتقد است، بسیاری از مسائلی که خانواده‌ها با آن مواجه هستند در حوزه رفاه اجتماعی قرار می‌گیرند، اما واقعیت این است که در واقع پیامدهایی بر روی آمادگی نظامی آمریکا دارد. او با ابراز نگرانی افزود: این شرایط بر روی تصویر ذهنی از ارتش و توانایی جذب نیروهای نظامی تأثیر می‌گذارد. همچنین وضعیت کنونی بر میزان تمرکز پرسنل ارتش بر آموزش و شغل آنها تأثیر منفی دارد.

 

[۱] Task and Purpose - https://taskandpurpose.com

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فقر در ایالات متحده آمریکا فقر در آمریکا ارتش تروریستی آمریکا نظامیان آمریکا سربازان آمریکایی تورم در آمریکا افزایش قیمت مواد غذایی پایگاه آمریکایی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت خانواده های نظامی ایالات متحده مواجه هستند مواد غذایی خانواده ها اعضای ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟

مقامات آمریکایی تصور می‌کنند کمک‌های جدید واشنگتن به اوکراین کمک خواهد کرد جلوی پیشروی روسیه طی ماه‌های آینده گرفته شود اما مشکلات دیگری بر سر راه کی‌یف وجود دارد و ایالات متحده از آن می‌خواهد به کمبود نیروهای اوکراینی رسیدگی کند و ظرفیت‌های دفاعی‌اش را افزایش دهد زیرا بدون این موارد بعید است اوکراین تا سال ۲۰۲۵ بتواند حمله‌ای بزرگ انجام دهد.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته لایحه کمک کنگره آمریکا به اوکراین به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار که با مخالفت سرسختانه جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا مواجه شده بود، به تصویب رسید.

روزنامه واشنگتن‌ پست در گزارشی می‌نویسد: «همزمان با اینکه محموله‌های اولیه تسلیحات از جمله گلوله‌های توپخانه، موشک‌های دفاع هوایی و خودروهای زرهی به اوکراین می‌رسند، مقامات آمریکایی انتظار دارند این تسلیحات جدید، زمان را برای کی‌یف بخرد تا ارتش و دفاع میدان نبرد را پیش از حمله احتمالی روسیه تقویت کند.»

یکی از مقامات دفاعی آمریکا بدون آنکه نامش افشا شود، گفت: «کمک‌های آمریکا به اوکراینی فرصتی می‌دهد تا با حملات مداوم روسیه چه در خط مقدم و چه در آسمان بهتر مقابله کند و با تاثیرگذاری بیشتری از سربازان و هم‌چنین غیرنظامیان دفاع کند. اما زمان ارزشمند است و نباید هدر شود.»

روزنامه واشنگتن پست تاکید می‌کند: «پس از ۲ سال از جنگ اوکراین، نیروهای این کشور شتاب اولیه‌ای را که در میدان نبرد داشتند، از دست داده‌اند. اکثر مقامات آمریکایی طی مصاحبه‌هایی گفته‌اند که زلنسکی (رئیس‌جمهور اوکراین) جهت بازپس‌گیری ۲۰ درصد از کشورش – که در حال حاضر تحت کنترل روسیه است –هیچ مسیر نظامی مشخصی ندارد.»

«راب لی» تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا که اکنون در موسسه تحقیقات سیاست خارجی مشغول به کار است و جنگ اوکراین را از نزدیک رصد می‌کند، گفت: «وضعیت نیروهای میدان نبرد اوکراین مشکل جدی است. اگر این مسئله حل‌وفصل نشود، بسته آمریکا کمکی به اوکراین نخواهد کرد.»

کی‌یف هنوز اعلام نکرده است که در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ به چه تعداد نیرو نیاز خواهد داشت. فرمانده ارشد سابق اوکراین که در ماه فوریه توسط رئیس‌جمهور زلنسکی کنار گذاشته شد، می‌گفت که حدودا «نیم میلیون نیرو» نیاز خواهد بود اما جانشین او می‌گوید که تعداد نیروهایی که اوکراین نیاز دارد، «کم‌تر» است.

روزنامه واشنگتن پست با اشاره به همین موضوع می‌نویسد: «کمبود نیروهای اوکراین بر چالش‌های سیاسی که دولت زلنسکی با آنها مواجه است، تاکید می‌کند. مسئله استقرار و بسیج نیروها از جمله مسائلی هستند که زلنسکی برای دور نگه داشتن روسیه و هم‌چنین حفظ اتحاد ملی اوکراین آن هم پس از ۲ سال جنگ و خونریزی باید به آن رسیدگی کند.»

حفر گور برای نیروهای کشته شده ارتش اوکراین

این روزنامه علاوه بر کمبود نیروها که آمریکا از اوکراین می‌خواهد تا آن را بهبود ببخشد، به نقل از مقامات آمریکایی مسئله دیگری را برجسته می‌کند.

واشنگتن پست می‌نویسد: «مقامات آمریکایی نیاز می‌بینند که دفاع فیزیکی اوکراین پیش از حمله احتمالی روسیه بهبود پیدا کند. نیروهای اوکراینی سال گذشته را به حفر، ایجاد موانع و مین‌گذاری گذراندند اما مقامات آمریکایی معتقدند باید اقدامات بیشتری در این راستا انجام شود. آنها امیدوارند مین‌های ضد تانک و ضد نفر که در بسته تسلیحاتی روزهای اخیر اعلام شد، کمک حال اوکراینی‌ها باشد.»

دولت «جو بایدن» با توجه به کمک‌هایی که ارائه کرده است، از اوکراین دستاورد نظامی می‌خواهد اما در عین حال می‌داند که کمبود نیروهای این کشور جنگ‌زده اروپایی مسئله حائز اهمیتی است، از این رو واشنگتن به کی‌یف می‌گوید که «هم نیروهایش و هم ظرفیت‌های دفاعی‌اش را افزایش دهد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی