Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی دوستی ، گفت:شهرک پیامبر اعظم(ص) درحال حاضر دومین شهر بزرگ هرمزگان است و لازم است طرح ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های این منطقه در نظرگرفته شود و مشکلات فعلی آن در حوزه آب ، راه، مدارس و کلاس درس باید بصورت جدی پیگیری و رفع شوند

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مهدی دوستی در مراسم کلنگ زنی پل پیامبر اعظم(ص) بندرعباس گفت: موضوع مهم بعدی ساماندهی به میدان سایت پیامبر اعظم است که در تلاش هستیم باتوجه به تامین اعتبارموردنیاز پروژه طی چند ماه آینده آغازشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستی برخورداری از امکانات زیرساختی مناسب را حق ساکنان این منطقه دانست و تاکیدکرد: باتوجه به اتفاق نظر و همدلی خوبی که بین مجموعه شورای شهر ، شهرداری و دولت وجود دارد امیدواریم محدودیت‌های شهر برطرف شده و گشایشی هایی در مسیر زندگی بهتر مردم رقم بخورد.

وی با اشاره به تامین زمین مناسب برای احداث پارک افزود:  در راستای ایجاد فضاهای تفریحی مناسب به یاری خدا و با همت شهرداری بزودی پارک بزرگ جنگلی در محدوده پنجعلی نیز کلنگ زنی خواهدشد.

 استاندار هرمزگان  با اعلام خبر خوب واگذاری سند زمین های طرح نهضت ملی مسکن ، تصریح کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، تقریبا در تمام شهرستان های استان بجز بندرعباس و بخش هایی از میناب، سعی کردیم قطعات زمین برای ساخت منازل ویلایی مناسب در اختیار مردم قراردهیم که با تسهیلات تخصیصی نهضت ملی مسکن در زمان تعیین شده بتوانند خانه های خود را بسازند و  مطمئنیم با هزینه کمتر از پیمانکاران خانه‌های با کیفیتی می سازند که به سرنوشت مسکن مهر دچار نخواهد شد.

عالی ترین مقام استان ، توضیح داد : در این هفته کار واگذاری اسناد زمین ها در ۸ شهرستان انجام می شود که تقریبا تمام نیاز  چهار ساله طرح مسکن ملی در این شهرستان ها برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح پل توسعه استاندار هرمزگان کلنگ زنی زیرساخت ها برنا هرمزگان شهرک پیامبر اعظم پیامبر اعظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عاليات کشور و دبیر کمیته مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون عمرانی استانداری و رئیس ستاد عتبات عالیات استان حضور داشتند.

مجید نامجو جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات هم در دیدار استاندار کرمانشاه  با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و ستاد مرکزی اربعین، خواست تا زمین هزار و ۱۷۵ متری کشتارگاه در مرز خسروی را برای ارائه خدمات بهتر در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.
وی افزود: سال گذشته حدود ۲ هزار کامیون از مرز خسروی عبور کرد که برای تسریع در روند ترخیص این کامیون ها نیاز است استانداری زمین دیگری را در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.
وی همچنین از استاندار کرمانشاه خواست تا سند ساختمان ستاد عتبات واقع در محله نوبهار این شهر را به ستاد واگذار کند.
در این جلسه علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز گفت:  در اربعین سال گذشته نتوانستیم روی بسیاری از موکب هایی که در مرز خسروی مستقر شده بودند حساب باز کنیم.
وی افزود: ما برای اسکان و تردد زوار مشکل داشتیم و مواکب مردمی که باید از بار مشکلات بر می داشتند چالش ایجاد کرده بودند و هیچ موکبی خدمات نمی داد و فقط می توانستیم به زوار آب بدهیم.
شعبانی تصریح کرد: نیاز است برای موکب ها طراحی جدیدی داشته باشیم تا موکب ضعیف نداشته باشیم برای همین بهتر از به جای ۱۰۰ موکب ضعیف ۱۰ موکب قوی ایجاد شود.
وی در خصوص زمین کشتارگاه در مرز خسروی نیز گفت: این زمین محدود است و قابل توسعه نیست و آنقدر کوچک است که نمی توان به عنوان قرارگاه و اسکان از آن استفاده کرد در حالی که بهتر است ستاد عتبات عالیات طرحی را اجرا کند که قابلیت توسعه در آینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار