Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام ستاری شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان اظهار داشت: تشکل‌هایی مانند شورای ائتلاف ولایت محور و تکلیف محور هستند و از این رو مورد توجه قرار می‌گیرند.

وی افزود: گفتمان انقلابی که امروز در کشور شکل گرفته است متفاوت با گفتمان های گذشته است و اگر غیر از این هم بود قطعا مورد پذیرش قرار نمی‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عملکرد دولت سیزدهم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت آیت‌الله رییسی یک دولت ورشکسته را تحویل گرفت و یا وجود کار سختی که در پیش داشت توانست بدون استقراض از بانک مرکزی بدهی‌های قبلی را در این یک سال پرداخت کند و علاوه بر آن برنامه‌ها را نیز پیش ببرد و از این جهت این کار یک دستاورد بزرگ از سوی دولت است.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در عرصه جهانی نیز کشور را از یک حالت منفعل پیش از آن به یک قدرت برتر در دنیا رسانده است و امروز دیگر منتظر نیستیم ببینیم اروپا و غرب چه می‌گوید و ابتکار عمل دست خودمان است.

ستاری با بیان اینکه مدیریت ارشد استان لرستان نیز در دولت سیزدهم عملکرد خوبی داشته است، عنوان کرد: در بحث مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان‌ها با پیگیری‌های صورت گرفته لرستان در بین ۵ استان برتر از نظر مصوبات است.

وی ادامه داد: عملی کردن مصوبات سفر ریاست جمهوری نیازمند تلاش همه مدیران استانی است کمااینکه مدیریت ارشد استان نیز در این زمینه تلاش شبانه‌روزی دارد.

معاون استاندار لرستان در ادامه اظهار داشت: رویکرد دولت انقلابی این است که به نیروهای انقلابی توجه کند و یقینا اگر از نیروهای انقلابی توانمند و متعهد استفاده نشود نمی‌توان به اهداف مد نظر دولت نیز دست یافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهرام ستاری استانداری لرستان مصوبات سفر دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم