Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خلیل عسکری در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان و دانش آموز شهید استان گفت: سیاست آموزش و پرورش فارس، توجه به تربیت چند ساحتی است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: بر همین اساس همزمان با اجرای مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در استان، معاونت پرورشی و فرهنگی استان نیز در تلاش است تا موکب ویژه فرهنگیان را در کربلای معلی راه اندازی نموده تا زمینه تکریم فرهنگیان استان و سراسر کشور در عراق را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اهتمام وزارت آموزش و پرورش در توسعه فضا‌های ورزشی در استان فارس ستودنی است، چنانچه سرانه ورزشی دانش آموزان استان از ۲۱ صدوم متر، هم اکنون به ۲۷ صدم متر افزایش یافته و در هفته‌های گذشته نیز با حضور وزیرآموزش و پرورش در فارس، ۴۰ زمین چمن در استان افتتاح شد و کلنگ یکی از ۸ دهکده تربیت بدنی کشور و زورخانه فرهنگیان در فارس به زمین زده شد.

عسکری ضمن تشکر از مسئولان استان که آموزش و پرورش را در اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی یاری می‌کنند، گفت: با هماهنگی انجام شده با شهرداری شیراز، بنا بر این است تا فضای مجموعه ورزشی بعثت، با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان از محل مطالبات آموزش و پرورش شیراز از شهرداری، تکمیل گردد.

او گفت: با توجه به ظرفیت قوی استان فارس و وحدت و همدلی مسئولین استان در حمایت از برنامه‌های و فعالیت‌های مختلف آموزش و پرورش، آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات ورزشی کشور‌های منطقه را داریم.

عسکری در پایان، صدا وسیما و اصحاب رسانه و مطبوعات را به عنوان یکی از بازوان اصلی آموزش و رپرورش و یکی از ۴ رکن اصلی تربیت در سند تحول بنیادین دانست و از آن‌ها تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمادگی فارس آموزش و پرورش فارس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه اسلامشهر ضمن تبریک هفته معلم گفت: شأن و جایگاه معلم یک جایگاه الهی و رفیعی است که می‌بایستی گرامی داشته شود.

وی افزود: شایسته است دست اندرکاران آموزشی کشور خصوصاً وزارتخانه آموزش و پرورش در برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگیان بیش از گذشته همت بگمارند تا معلم هیچ دغدغه‌ای به غیر از تعلیم و تربیت دانش آموزان نداشته باشد.

امام جمعه اسلامشهر اهمیت آموزش مفید و کاربردی در مجموعه آموزش و پرورش را مهم و ضروری دانست و گفت: شایسته است متولیان تدوین کتب درسی، در افزایش کیفیت آموزشی و مفید و مؤثر بودن آموزش‌های کتب درسی دانش آموزان بازنگری داشته باشند تا شاهد یک آموزش و پرورش پیشرو در آموزش و پرورش دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی باشیم.

کد خبر 6095648

دیگر خبرها

  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی