Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@23:28:45 GMT

محمدهادی ساروی به مدال طلا رسید/ گرایی پنجم شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۳۸۱۸

محمدهادی ساروی به مدال طلا رسید/ گرایی پنجم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان روزهای ۱ و ۲ مردادماه در شهر ورشو لهستان برگزار شد و در پایان تیم پنج نفره کشورمان توسط محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا، علی اصغر سام دلیری در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال نقره و محمد محسین محمودی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی رضایی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب گئورگ غریبیان از ارمنستان شد. وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر مقابل بغداد حسین از مصر به پیروزی رسید و در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل چن ونجی از چین شکست خورد و نهم شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم علی اصغر سام دلیری در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۴ مقابل اریک بگ از مجارستان به پیروزی رسید. وی در مبارزه بعد با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل آرنوات رضوان از رومانی به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. دلیری در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب تینار شارشنبکوف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۶ کروگر مارکو از دانمارک را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۹ بر ۱ کور آن درس از نروژ را مغلوب کرد اما در دیدار ماقبل پایانی با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب زولتان لوای از مجارستان شد و به دیدار رده بندی رفت. گرایی در این دیدار با توجه به آسیب دیدگی که داشت با صلاحدید کادر فنی، مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مبارزه نکرد و پنجم شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدحسین محمودی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۱ از سد پرولاینن از فنلاند گذشت. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب اکسوز موکابه از نروژ شد. محمودی در مبارزه بعدی پتر نوواک از جمهوری چک را با نتیجه ۷ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۴ از سد وانگ چنگ وو از چین گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه ۹ بر ۱ مقابل لیائو یان از چین به برتری دست یافت. وی در دور دوم و با نتیجه ۸ بر صفر (ضربه فنی) مقابل تایرونه استرکنبورگ از هلند به برتری رسید. ساروی در دور سوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ آروی ساوولاینن از فنلاند را مغلوب کرد و در دور چهارم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل الکس زوکه از مجارستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. ساروی در دیدار پایانی با نتیجه ۹ بر ۱ بک سلطان محموداف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

کد خبر 5546435

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدعلی گرایی کشتی فرنگی تورنمنت بين المللي تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ریکاردو ساپینتو دراگان اسکوچیچ تکواندو فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران فدراسیون ورزش های دانشگاهی نتیجه ۹ دور دوم دست یافت بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی