Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ثبت نام ۱۷۷۳ متقاضی جدید در هفتمین مرحله طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

قاسم قاسمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۷۷۳ متقاضی جدید تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی ثبت نام کردند که این متقاضیان در مرحله تایید استعلام توسط وزارت راه و شهرسازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۵ هزار واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن را در استان شروع کردیم و ۶۱۱۲ واحد در مرحله فونداسیون در دست اجرا داریم و مابقی واحدها در مرحله اخذ پروانه است.

قاسمی به تامین زمین این طرح اشاره کرد و افزود: تامین زمین برای تمامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان انجام شده است و دو هزار واحد نیز از واحدهای مسکن مهر نیمه تمام که پیشرفت صفر تا ۱۵ درصد داشتند را جهت تسریع در احداث به نهضت ملی مسکن تبدیل کردیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه افزود: در این مرحله از ثبت‌نام در شهرهای دارای ظرفیت در برخی استانها نام‌نویسی می‌شود که در خراسان شمالی بیشتر شهرها دارای ظرفیت خالی است، لذا متقاضیان می توانند جهت نام‌نویسی به سامانه طرحهای حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد: فاز هفتم ثبت‌نام نهضت ملی مسکن از ۱۵ تیر آغاز شده که در این مرحله صرفا امکان ثبت‌نام در شهرهای دارای اراضی مازاد بر تعداد متقاضیان حائزشرایط مراحل قبل، وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نهضت ملی مسکن خراسان شمالی طرح نهضت ملی مسکن خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند