Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشارچی روز یکشنبه در جلسه ستاد عمران شهری با اشاره به تحرک و پویایی شهرداری‌های استان زنجان، گفت: وظیفه ما در استانداری پشتیبانی و گره گشایی از مشکلات و موانع احتمالی است و در مواقعی که گره‌ای در دستگاه‌ها بوجود می‌آید، با آرامش و برنامه ریزی این مهم با ارائه راهکار‌های دستگاه‌های متولی برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه وقتی مشکلی بین ۲ دستگاه بوجود می‌آید، در صورت بی توجهی به رفع آن، ورود استانداری جدی خواهد بود، افزود: در این راستا از دستگاه‌های متولی امر درخواست می‌شود تا در صورت بروز مشکل با شهرداری ها، با تعاملات بین بخشی مساله بوجود آمده را حل و فصل کنند.

استاندار زنجان در خصوص حرکت جدی شهرداری‌های استان در حوزه عمران شهری نیز ادامه داد: مجموع بودجه عمرانی استان ۹۵۰ میلیارد تومان است که در مقایسه با چند سال گذشته عقب هستیم، بر این اساس باید از منابع موجود و امکانات به نحو مطلوبی استفاده کرد.

افشارچی با بیان اینکه وضعیت درآمد استان نسبت به مصارف بالاتر است، گفت: استان زنجان در سال گذشته چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مالیات داشته که  بخش عمده آن از صنایع دریافت شده است.

او با اشاره به اینکه یکی از استراتژی‌های کشورمان برای گذر از تحریم و مقابله با آن، تغییر تأمین منبع درآمدی خود از نفت به سمت مالیات، همانند کشور‌های پیشرفته دیگر است، افزود: در زمان حاضر زیرساخت‌های موضوع مالیاتی در کشور نیز شکل گرفته تا تبعیضی در میان نباشد که استان زنجان در این زمینه به نسبت وضعیت خوبی دارد.

استاندار زنجان ادامه داد: طی سال گذشته شهرداری‌های استان ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار دریافت کردند که این رقم در سه و نیم ماه امسال ۳۵۰ میلیارد تومان بوده  که  بخش زیادی از این مبلغ در تیرماه است.

او  با بیان اینکه وضعیت منابع دریافتی دهیاری‌های استان نیز امسال نسبت به سال گذشته بهبود یافته است، گفت: طی سه و نیم ماه امسال برای دهیاری‌های استان زنجان حدود ۴۵ میلیارد تومان پرداخت شده که مجموع آمار از تغییر در مقایسه با سال گذشته حکایت دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه طی سال گذشته فقط در شهر زنجان ۲۸۰ میلیارد تومان به شهرداری پرداخت شده است، افزود: این رقم طی سه و نیم ماه اول ۲۲۸ میلیارد تومان بوده است.

او  با تأکید بر اینکه استانداری زنجان در زمیه عمران شهری با جدیت پشتیبانی لازم را انجام می‌دهد، ادامه داد: متولیان امر در استانداری نیز به مشکلات و موانع بوجود آمده در حوزه شهری رسیدگی می‌کنند و این مهم را در سرلوحه برنامه کاری خود قرار داده است.

افشارچی بابیان اینکه بطور همزمان چهار پیمانکار در حوزه عمران شهری زنجان مشغول به کار هستند که با اقدامات انجام گرفته بسیاری از مشکلات قانونی آن نیز رفع شده است، افزود: تلاش می‌کنیم نهضت عمران و آبادانی در زنجان برای مردم بیش از گذشته مشهود باشد.

او با بیان اینکه پیشانی پیشرفت برای مردم بیش از همه در حوزه شهری نمود دارد، گفت: برای ارتقای روز افزون فعالیت‌های خود تغییر روش تامین بودجه باید مد نظر قرار گیرد.

استاندار زنجان  گفت: نهضت آسفالت ریزی مبنای کار حوزه شهری است، اما به این باید توجه داشت که چنین اقدامی طی چند سال گذشته در استان انجام نگرفته و امسال حجم کاری در شهر زنجان ۴۰۰ برابر سال‌های قبل بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار زنجان شهرداری های زنجان پرداخت مالیات استاندار زنجان میلیارد تومان استان زنجان عمران شهری سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند

کارگر پاکدست خدماتی شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبررا به صاحبش بازگرداند.

به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته یکی از کارگران خدماتی شهرداری منطقه ۲ شهرداری زنجان به نام «بهروز اسکندری» در حالی که مشغول جمع‌آوری زباله بود، با یک کیف دستی مواجه شد. این کارگر بلافاصله کیف را از کنار خیابان برداشته و محتویات داخلش را برای پیدا کردن صاحب اصلی‌اش کنترل کرد.

محتویات کیف حاوی مقادیری دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبر بوده است.

بر اساس این گزارش، کارگر مذکور بعد از تماس با صاحب کیف گمشده که یکی از اهالی شهر زنجان بود کیف و محتویات آن را به صاحبش بازگرداند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان