Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:32:04 GMT

تیراندازی در پارک لس‌آنجلس مرگبار شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۴۳۵۵

تیراندازی در پارک لس‌آنجلس مرگبار شد

خشونت مسلحانه در آمریکا این بار در پارک عمومی «پِک» در شهر لس‌آنجلس ایالت کالیفرنیا تلفات گرفت.

به گزارش مشرق، مقام‌های آمریکایی خبر دادند که تیراندازی در یک پارک در شهر لس‌آنجلس به کشته و زخمی شدن چندین نفر انجامید.اداره آتش‌نشانی لس‌آنجلس اعلام کرد که در نتیجه تیراندازی در پارک پک در ناحیه «سن پدرو»، دو نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته «برایان هامفری» سخنگوی این اداره، به دنبال تیراندازی در این پارک عمومی، نیروهای امدادی هفت نفر را به بیمارستان منتقل کردند اما یک مرد و یک زن در نتیجه شدت جراحات وارده جانشان را از دست دادند.

سخنگوی اداره آتش‌نشانی لس‌آنجلس بدون اشاره به نام افراد کشته و زخمی شده در این تیراندازی اعلام کرد که آنها ۲۳ تا ۵۴ ساله بوده‌اند.

گفته می‌شود که تیراندازی در جریان تجمع حاضران در یک نمایشگاه غیر رسمی خودرو انجام شده است. نمایشگاه‌های غیر رسمی خودرو در این منطقه عمدتا برای به نمایش گذاشتن خودروهای کلاسیک انجام می‌شود.

مقام‌های پلیس شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا تا به این لحظه گزارشی درباره دستگیری عامل یا عوامل این تیراندازی مرگبار در پارک منتشر نکرده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تیراندازی آمریکا لس آنجلس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان

مسئولان فرماندهی امنیه طالبان در ولایت بامیان از وقوع دو حادثه ترافیکی در این ولایت و جان باختن یک تن و زخمی شدن ۱۲ نفر دیگر خبر داده اند. 

فرماندهی امنیه بامیان گفت یک حادثه حوالی ساعت ۹:۰۰ قبل از ظهر به وقوع پیوسته است که در آن ماشین باربری نوع تروبو یک طفل ۱۳ ساله را در منطقه دوآب میخزرین از مربوطات ولسوالی کهمرد ولایت بامیان زیر گرفته که بعد از انتقال به یک مرکز صحی جان باخته است.

به گفته فرماندهی امنیه بامیان حادثه دوم حوالی ساعت ۷:۰۰ بعد از ظهر بر اثر تصادف دو ماشین نوع فلانکوج در منطقه سوخته چنار از مربوطات ولسوالی سیغان ولایت بامیان رخ داده که در آن ۱۲ تن به شمول چهار زن زخم برداشته است.

از سویی هم روز گذشته در نتیجه حادثه ترافیکی در سمنگان ۲۶ نفر کشته و زخمی شدند.

عدم مراعات قوانین ترافیکی، سرعت زیاد و خرابی جاده ها، مهمترین عوامل حادثات ترافیکی در افغانستان گفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • یک کشته و ۳ زخمی بر اثر نزاع مسلحانه در زاهدان (فیلم)
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • سیل ویرانگر در برزیل 56 کشته و 74 زخمی برجای گذاشت
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان