Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:45:37 GMT

۴۸ تن گندم و آرد قاچاق در میاندوآب کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۴۷۳۷

۴۸ تن گندم و آرد قاچاق در میاندوآب کشف شد

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ایست بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه تریلی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی با اشاره به عدم ارائه مدرک معتبر مبنی بر حمل قانونی بار از سوی رانندگان خودروها در بررسی اولیه ماموران افزود: در بازرسی نهایی پلیس از خودروها، ۴۰ تن گندم قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه این محموله از میاندوآب به مقصد تبریز در حرکت بود، اضافه کرد: ارزش ریالی محموله قاچاق توقیفی از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان، پنج میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ رستم‌پور با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان و محتکران کالاهای مورد نیاز مردم به منظور حراست از حوزه سلامت و اقتصاد جامعه ادامه داد: در این راستا ۲ دستگاه تریلی توقیف و ۲ متهم دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

هشت تن آرد قاچاق در میاندوآب کشف شد 

فرمانده انتظامی میاندوآب همچنین با اشاره به کشف هشت تن آرد توزیع خارج از شبکه توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: طبق اخبار رسیده مبنی بر اینکه فردی با خرید غیرقانونی آرد از نانوایان و انباشت آن، در فرصت مناسب با قیمت بیشتری اقدام به فروش می‌کند، به صورت سریع با حضور عوامل انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز محل اختفای آرد شناسایی شد.

وی افزود: در یک عملیات ضربتی سه نفر از توزیع کنندگان دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و مقدار هشت تن شامل ۲۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: طبق اعلام کارشناسان، ارزش آرد کشف شده، یک میلیارد ریال است که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ رستم‌پور از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را به سرعت از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

میاندوآب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها گندم قاچاق کالای قاچاق انتظامی میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم قاچاق کالای قاچاق گندم قاچاق کالای قاچاق انتظامی میاندوآب مبارزه با قاچاق کالا کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد، ۲ دستگاه سواری پژوی حامل موادمخدر را شناسایی و خودرو‌ها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان