Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:06:40 GMT

ظرفیت‌سازی 4700 پورت مخابراتی در کردستان

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۴۹۳۱

ظرفیت‌سازی 4700 پورت مخابراتی در کردستان

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اقدامات مخابرات در حوزه توسعه، نگهداری، تقویت و تعویض سیستم‌ها و تجهیزات مخابراتی به عنوان یکی از شاخص.های عملکردی این مجموعه، دارای اهمیت است.

وی گفت: در این راستا با سرمایه‌گذاری مبلغ فوق ظرفیت‌های مخابراتیِ سه سرویس تلفن ثابت،ADSL,VDSL به میزان چشمگیری ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکمت به نقش تاثیرگذار پروژه‌های مخابراتی در حوزه توسعه و نگهداری در ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس‌های تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت اشاره کرد و افزود: حدود چهار هزار و 705 پورت مخابراتی برای سه سرویس مذکور در 61 نقطه شهری و روستایی استان ظرفیت‌سازی شده است.

وی افزایش نیاز مشتریان به سرویس‌های دیتا در عصر حاضر را یادآور شد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از یک هزار و 216 پورت ADSL در استان ظرفیت‌سازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بر مقرون به صرفه‌بودن سرویس تلفن ثابت به عنوان یکی از سرویس‌های مخابراتی همراه با پایداری ارتباط تاکید کرد و اظهارداشت: با ظرفیت‌سازی دو هزار و 592 پورت سرویس تلفن ثابت در سال جاری، شرایط لازم برای ارائه آن به مشتریان در نقاط مختلف استان فراهم است.

حکمت با اعلام این مهم که واگذاری سرویس‌هاس جدید و نوین به مشتریان مخابراتی از استراتژی‌ها و برنامه‌های دارای اولویت منطقه است خاطرنشان ساخت: در سال 1401، حدود 900 پورت VDSL در نقاط شهری استان ظرفیت‌سازی و شرایط مناسب برای ارائه به موقع و پاسخگویی به نیازمشتریان مهیا است.

وی ارزیابی علمی و عملی شاخص‌های عملکردی مخابرات در حوزه توسعه و نگهداری سیستم‌های مخابراتی درحد مطلوب و مناسب را یادآور شد و گفت: کسب رضایتمندی مشتریان در قبال سرویس‌های مخابراتی ارائه شده از اهداف و برنامه‌های مخابرات به منظور ارتقا و حفظ جایگاه برند مخابرات است.

حکمت سرمایه‌گذاری 29 میلیارد ریالی برای توسعه ظرفیت‌های مخابراتی در دو حوزه تلفن ثابت و دیتا را بخشی از برنامه‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای در کردستان دانست و اضافه کرد:اقدامات توسعه ایی دیگری با تامین تجهیزات و اعتبارات لازم به منظور تقویت و ایجاد ظرفیت ها و زیرساخت‌های مخابراتی در استان را در دستور کار داریم که بر اساس اولویت، اجرایی و محقق خواهند شد. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت پورت مخابراتی در کردستان ظرفیت سازی تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های تجاری ایران و آفریقا

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، قنادزاده معاون سازمان توسعه تجارت در برنامه گفتگوی ویژه خبری ، وجود زمین های مستعد کشاورزی، و انتقال دانش و فناوری به این قاره را فرصتی مناسب برای توسعه همکاری های اقتصادی - تجاری ایران و آفریقا توصیف کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ظرفیت‌های تجاری ایران و آفریقا
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟