Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه طرح‌های حمایتی برای بازنشستگان این صندوق طراحی و در دست اجراست که از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح یاری جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت آنها اشاره کرد گفت: امکان خرید تخفیفی و اقساطی از این طریق برای بازنشستگان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، محمود مرتضایی فرد در هفدهمین سالروز گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که به همت صندوق بازنشستگی کشوری در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، با اشاره به برگزاری حضوری این مراسم پس از دو سال وقفه به واسطه کرونا اظهار کرد: طی این دوسال، آیین بزرگداشت و تکریم بازنشستگان به صورت مجازی برگزار شده بود. 


وی افزود: جشنواره‌های ورزشی ویژه بازنشستگان اخیرا و به تازگی آغاز شده است و این جشنواره در دهه ولایت با حضور ۴۰۰۰ نفر از بازنشستگان در هشت رشته در مجموعه‌های ورزشی و خانه‌های امید در سطح استانهای مختلف برگزار شد. 


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به آیین پیاده‌روی بازنشستگان کشوری در هفته گذشته و اهدای جوایز به برگزیدگان جشنواره ورزشی نیز اشاره و عنوان کرد:  مسئولیت اجتماعی در صندوق از جمله موارد حائز اهمیت است که به یک اصل اساسی تبدیل شده و همه مدیران و معاونین بخشی از انرژی خود را در این مسیر صرف می کنند و علاوه بر پرداخت حقوق به ایفای مسئولیت اجتماعی نیز توجه می کنند. 

مرتضایی فرد ادامه داد: طرح‌های حمایتی برای بازنشستگان این صندوق طراحی و در دست اجراست که از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح یاری جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت آنها اشاره کرد. در این طرح مبلغی در فیش حقوق بازنشستگان شارژ می‌شود و آنها می توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مدنظر کالاهای مورد نیازشان را در قالب تخفیف و اقساط خریداری کنند. 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگی طرح یاری بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲