Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی دهقانی رییس کل دادگستری استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده حادثه متروپل اظهار کرد: به محض وصول پرونده به دادگستری شهرستان مرکز استان برای رسیدگی به شعبه ویژه کیفری دو ارجاع شد.

وی افزود: وقت رسیدگی برای هفته آینده تعیین شده است که پس از دادرسی قانونی با رعایت مقررات و تشریفات رسیدگی در اسرع وقت و حداقل زمان ممکن رأی مقتضی و متناسب در این زمینه صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی در مورد تعداد افراد بازداشت شده در ارتباط با این حادثه گفت: اکنون ۲۱ نفر بازداشت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته گذشته نیز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از صدور کیفر خواست عاملان و مسببان حادثه متروپل آبادان خبر داده بود.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: علی دهقانی رییس کل دادگستری استان خوزستان دادگاه متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بسکتبال، فینال اول لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ بین تیم‌های آینده سازان تهران و گلنور اصفهان امروز در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون برگزار شد.   در این دیدار تیم آینده سازان با نتیجه ۸۰ بر ۷۶ به برتری رسید و سری ۱ بر صفر به سود این تیم شد.   فینال دوم این مسابقات جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۶ و فینال سوم (در صورت نیاز) یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۶ به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره