Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ طبق اظهارات محمد حسنلو، مدیر فنی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، ارزش پرداخت‌ سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸، بیش از ۱۴ میلیارد تومان و برای سال ۱۳۹۹، بیش از ۵۴ میلیارد تومان بوده است. یعنی درمجموع بیش از ۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در روز گذشته، واریزی سود برای جاماندگان وجود داشته است.

به گفته حسنلو، با توجه به آمار پرداخت به بیش از ۹۱هزار نفر، بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت وجود دارند که سپرد‌گذاری برای واریز سود سهام عدالت آنها، شماره شبای معتبری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اظهارات مدیر فنی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، طی یک مرحله واریزی که در خردادماه امسال انجام شد، حدود ۲۰۰هزار نفر از این افراد شناساسی و واریز برای آنها صورت گرفت و هم اکنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰هزار  نفر از سهامداران  عدالت هستند که اطلاعات معتبری از آنها وجود ندارد.

لازم به ذکر است که در مراحل اول و دوم پرداخت سود سهام عدالت، به ترتیب ۳۰۷ و ۲۰۰هزار نفر مشکل شماره شبای بانکی معتبر خود را برطرف و سودهای سنواتی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت کرده بودند.

لزوم ثبت‌نام در سامانه سجام

مشمولانی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌اند، باید برای درج و ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود به سامانه سجام مراجعه کنند تا سود سهام عدالت برای آنها واریز شود. اشخاص می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir به صورت حضوری و غیرحضوری، ثبت‌نام خود را در این سامانه انجام دهند.

مبلغ سود سهام عدالت

مشمولان سهام عدالت برای عملکرد سال ۱۳۹۹، برای سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود یک میلیون و صد هزار تومان و برای سهام عدالت ۵۳۲هزار تومانی، حدود ۵۸۰ هزار تومان سود دریافت کرده‌اند.

مبلغ سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی مربوط به عملکرد سال سال ۱۳۹۸، حدود ۱۹۰هزار تومان و برای عملکرد سال ۱۳۹۹، حدود ۵۸۲ هزار تومان است.

موانع پرداخت سود سهام عدالت

شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت، مهم‌ترین دلایلی است که موجب پرداخت نشدن سود به حساب سهامداران شده است.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سود سهام عدالت اخبار مرتبط اعلام شماره شبا؛ شرط دریافت سود سهام عدالت / سود سهام عدالت تا پایان تیرماه واریز می شود ۱۴۰۱/۴/۲۸ برای دریافت سود سهام عدالت به سامانه سجام مراجعه کنید ۱۴۰۱/۴/۲۰ زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد + شرط دریافت سود ۱۴۰۱/۴/۴ واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در اواخر تیر ماه انجام می شود ۱۴۰۱/۴/۳ سود سهام عدالت جاماندگان چه زمانی واریز می شود؟ + روش دریافت سود سهام ۱۴۰۱/۳/۲۱ زمان واریز سومین مرحله سود جاماندگان سهام عدالت اعلام شد ۱۴۰۱/۳/۱۹ آخرین ویدیو ها لحظه جالب خواستگاری از یک دختر جوان در کنسرت ابراهیم تاتلیسس ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۰:۵۹ اقدام جنون آمیز یک جوان بالای ساختمان نیمه کاره ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۰:۴۸ فیلم آواز خوانی مرضیه برومند لو رفت! ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۰:۳۹ حراج فسیل ۷۶ میلیون ساله یک دایناسور در نیویورک + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۲۳:۵۷ دابسمش عاشقانه مهدی قائدی و همسرش غوغا کرد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۲۳:۵۱ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۱:۰۵ بیل گیتس ۶ میلیارد دلار بخشید ۱۱:۰۵ رقابت مهدی طارمی با رقیب علی دایی + عکس ۱۱:۰۳ سنگی که کیلویی ۵ میلیون دلار می ارزد! ۱۱:۰۱ افزایش شکنجه طارمی در پرتغال ۱۰:۵۹ سود سهام عدالت برای چه اشخاصی واریز شد؟ / جزییات سومین مرحله واریز سود جاماندگان ۱۰:۵۶ ریخت و پاش پسران محمود خاوری در تورنتو + عکس ۱۰:۵۶ ۳ عملیات موفق امنیتی ایران در یک ماه ۱۰:۵۲ عکسی که شایعات ممنوع الخروجی دادستان سابق تهران را رد می کند ۱۰:۵۱ هزینه ساخت نهضت ملی مسکن چقدر است؟ ۱۰:۴۳ چگونه می توان دل مرد متولد مرداد رو بدست آورد؟ ۱۰:۲۶ معنی علامت ها و نوشته های روی لباسشویی ۱۰:۲۲ بعد از برنده شدن در قرعه کشی سامانه یکپارچه چه باید کرد؟ / نحوه تکمیل وجه برندگان قرعه کشی خودرو ۱۰:۲۰ کدام رمزارزها را زیر نظر بگیریم؟ ۱۰:۱۴ آخرین تولیدات گروه بهمن در نصف جهان به نمایش درخواهد آمد ۱۰:۱۰ هشدار سطح قرمز هواشناسی برای ۴ استان ۱۰:۰۶ آیا مردم کالابرگ را به جای یارانه نقدی می پذیرند؟ ۱۰:۰۳ نرخ رسمی ۱۴ ارز افزایش یافت ۱۰:۰۰ واردات خودرو، محرمانه ای که حتی مجلس از آن خبر ندارد ۱۰:۰۰ آپارتمان های ۵ میلیاردی غرب تهران ۱۰:۰۰ چانگان یونی تی (Uni-t )؛ کراس اوور لوکس و اسپرت سایپا ۰۹:۵۷ چرا قیمت خودرو افزایش یافت؟ ۰۹:۴۹ تورم خرداد نمى توانست با همان نرخ تداوم یابد / اتفاق چهار ماه اول سال نشان داد تئورى‌هاى علم اقتصاد تا چه اندازه کاربردى و صحیح هستند ۰۹:۴۶ رشد ۶۳ درصدی درآمد چکاوه از ابتدای سال مالی تا انتهای تیر ماه ۱۴۰۱ ۰۹:۳۱ چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور آغاز به کار کرد ۰۹:۳۰ شاخص کل؛ پله‌پله تا ... / پالایشی‌ها از منجی تا عامل سقوط ۰۹:۲۸ بیت کوین در کانال ۲۱ هزار دلاری ۰۹:۲۴ این لباس ها طبق قانون حجاب در ایران ممنوع است ۰۹:۰۱ هفته بدون تغییر قیمت برای طلا ۰۹:۰۰ ماشین لباسشویی لوکس چند؟ (جدول) ۰۸:۵۵ قیمت نفت کاهش یافت ۰۸:۱۰ بهترین صبحانه برای آقایان ۰۷:۳۰ سفر به قبرس و شهر کلیساهای بیزانسی، چقدر پول می خواهد؟ + جدول قیمت ۰۷:۱۸ چی میخوریم که سردیمون میشه؟ ۰۱:۰۴ فال ابجد روزانه امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۲۴ دستور به سازمان بازرسی برای بررسی میزان اجرای قوانین در کشور ۰۰:۰۰ کرونا تا مدت ها در جهان باقی خواهد ماند ۲۳:۵۸ چرا خواب هایی که می بینیم فراموش می کنیم؟ ۲۳:۵۷ حراج فسیل ۷۶ میلیون ساله یک دایناسور در نیویورک + فیلم ۲۳:۵۰ ایتالیا۰-۳ لهستان؛ پایان تلخ و تحقیرآمیز برای میزبان ۲۳:۴۷ هدیه تولد مسی، رونالدو و نیمار به فرزندان هالک برزیل ۲۳:۴۱ نشانه های زندگی با یک زن خودشیفته ۲۳:۱۷ از کجا بفهمیم فرزندمان در فکر خودکشی است؟ ۲۳:۰۵ بهادری جهرمی: کم کاری ها در حوزه مسکن جبران می شود ۲۳:۰۳ راز اصلی خوش شانسی و موفقیت ۲۳:۰۲ کشف یک شیء عجیب در مریخ + عکس ۲۲:۵۵ یک دختر ایده آل حتما این ویژگی ها را دارد ۲۲:۵۲ پیام تبریک مدیر عامل شرکت مس به مناسبت روز تکریم بازنشستگان و خانواده ۲۲:۴۸ جزییاتی مهم درباره کلسترول و شرایط خطرناک آن ۲۲:۲۸ رازهایی از مردان که پیش از ازدواج باید بدانید ۲۲:۲۰ رونمایی از سریع ترین هواپیمای جهان + فیلم اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سود سهام عدالت سهام عدالت سود سهام عدالت هزار تومان دریافت سود شماره شبای یک میلیون واریز سود هزار نفر ۱۴۰۱ ۰۵ ۱۴۰۱ ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد

گلبهار خسروی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای تصویب نامه سال ۱۳۹۳ هیأت وزیران وقت، مبنی بر پرداخت ۲۰ درصد سرانه هزینه تمام شده دوره‌های سواد آموزی به سواد آموزان قبول شده، با پیگیری‌های سازمان نهضت سواد آموزی و با مساعدت بانک مرکزی، پاداش قبولی سواد آموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ به حساب افراد واریز شد.

وی افزود: در همین راستا میزان پاداش سواد آموزان قبول شده سال ۱۳۹۸ مبلغ یک میلیون و ۵۹۱ هزار و ۸۰۰ ریال و پاداش سواد آموزان قبول شده سال ۱۴۰۱ نیز مبلغ دو میلیون و ۱۵۰ هزار ریال می‌باشد که به صورت متمرکز به حساب افراد واجد شرایط واریز شده است.

معاون سواد آموزی استان به تعداد واجدین شرایط و سواد آموزان قبول شده استان به تفکیک سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ نیز اشاره کرد و گفت: مجموع سواد آموزان قبول شده استان در سال ۱۳۹۸ تعداد دو هزار و ۳۶۰ نفر و در سال ۱۴۰۱ تعداد یک هزار و ۲۸۴ نفر است که پاداش را دریافت کرده‌اند.

خسروی از ارسال لیست اسامی قبول شدگان و مشمولین دریافت پاداش به ادارات آموزش و پرورش استان خبر داد و با تاکید بر اطلاع رسانی موضوع به مخاطبان، گفت: سواد آموزان واجد شرایط سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ که به دلیل نداشتن شماره شبای بانکی، مسدود بودن حساب و یا به هر دلیل دیگری موفق به دریافت پاداش مذکور نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به واحدهای سواد آموزی شهرستان‌ها و مناطق، نسبت به ثبت شماره حساب و شبای بانکی خود در سامانه سواد آموزی اقدام نمایند تا در صورت تأمین اعتبار، در مراحل بعد مبلغ پاداش به حساب آنان واریز شود.

وی اظهار کرد: همچنین سوادآموزی که پاداش خود را دریافت نکرده است، می‌تواند کد ملی خود را به سر شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال و از دلیل واریز نشدن مبلغ پاداش اطلاع حاصل نماید.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان هم چنین از پرداخت پاداش سواد آموزان خودآموز سال ۱۴۰۱ استان نیز خبر داد و گفت: به ازای هر سوادآموز خودآموز و بر اساس نرخ سرانه ابلاغی سال ۱۴۰۱ به حساب قبول شدگان، مبلغ ۱۰ میلیون ۷۰۰ هزار ریال واریز شده است.

به گفته وی پاداش سواد آموزان قبول شده سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز سال گذشته پرداخت شده است.

خسروی در پایان از آموزش دهندگان خواست نسبت به درج دقیق شماره حساب و شماره شبای سواد آموزان سال ۱۴۰۲ در سامانه سواد آموزی اقدام نمایند تا در صورت پرداخت پاداش، اطلاعات قبول شدگان و واجدین شرایط تکمیل و حق کسی ضایع نشود.

کد خبر 6090055

دیگر خبرها

  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!