Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس ار همدان، از آنجایی که این هفته همدان مقصد سفر ریاست جمهوری است، امیدواریم این فرصت طلایی را غنیمت شمرده و بتوانیم پروژه‌های فرهنگی خوبی را به ثمر نشانده و ضمن تامین اعتبار شاهد بهره‌برداری سریع از آنها باشیم.

حوزه فرهنگ جزو پروژه‌های اولویت‌دار هر استانی است و همدان نیز که داعیه‌دار عنوان پایتختی فرهنگ و تمدن کشور است، از این موضوع مستثنی نیست، خطه فرهنگ‌پرور همدان چندین پروژه مهم دارد که به نتیجه رسیدن آنها می‌توان گام بلندی را در حوزه فرهنگ و هنر برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود در سفر هیات دولت به همدان سند مهندسی فرهنگی همدان رونمایی می‌شود، سندی که می‌تواند راهگشای امور فرهنگی در ابعاد مختلف بوده و این مقوله مهم را با سرعت بیشتر و هدفگذاری بهتر پیش ببرد.

در زمینه عمرانی نیز تامین اعتبار موزه هنرهای معاصر یکی از پروژه‌هاست که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تخصیص اعتبار تلاش بر این است در دو سال به بهره‌برداری برسد.

تالار بزرگ شهر همدان دیگر پروژه‌ای است که هنوز در مراحل اولیه کار است، گودبرداری انجام شده و برای ادامه عملیات اجرایی نیاز به اعتبار دارد.

همچنین ۶ پروژه مجتمع فرهنگی در شهرهای اسدآباد، شیرین‌سو، درگزین، فیروزان، زنگنه و فامنین در حال اجراست که برای تکمیل نیاز به اعتبار دارند که جزو پروژه‌هایی است که در سفر ریاست جمهوری برای دریافت اعتبار مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه های فرهنگی همدان تالار بزرگ شهر همدان موزه هنرهای معاصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پیش از عزیمت به باکو و به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها، گفت: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

اسماعیلی درباره اهداف سفر به آذربایجان و شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها افزود: از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفتگو‌های امسال است، استفاده می‌کنیم و با توجه به وضع ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: در این اجلاس به عنوان فرصتی برای ارائه برنامه‌های خودمان و انتقال نگاه انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها نگاه می‌کنیم و دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم برای گسترش تعاملات دنبال می‌شود. ما در این راهبرد بیشتر معطوف به کشور‌های دوست و جهان اسلام به گفتگو‌های فرهنگی می‌پردازیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در باکو از امروز تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزرای فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح بررسی می‌شود

پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • ماجرای داغ حمایت هنرمندانه از غزه در ونیز/غرفه ایران رسما فعال شد