Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ روزنامه کیهان درباره صداوسیما نوشت: حذف برنامه‌های غیر منطقی و بدور از ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین کنارگذاشتن برنامه‌هایی که زندگی تجملاتی و اشرافی را تبلیغ می‌کند می‌تواند به نزدیک شدن این سازمان به اهدافش کمک کند.

بسیاری از فیلم‌ها، مسابقه‌ها، سریال‌ها، برنامه‌های گفتگو محور خانوادگی و اجتماعی که هنوز هم از برخی از شبکه‌های تلویزیونی سیما پخش می‌شود متاسفانه نه تنها رنگ و بوی انقلابی ندارند بلکه ضدارزش‌های انقلابی هم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم مدیران جدیدی که اخیرا برای شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما تعیین و مشغول به کار شده‌اند با حرکتی انقلابی این فضا را تغییر دهند. هر چند که در ماه‌های آینده این اتفاق خواهد افتاد، چراکه رئیس جدید رسانه ملی در صحبت‌هایش با مردم بر همین موضوعات تاکید داشت و هویت محوری صداوسیما را در زمینه‌های اعتقادی، اسلامی، ارزشی، تاریخی و... جزء ماموریت‌های کلیدی این سازمان دانست؛ و نیز عدالت‌گستری را مبنای فعالیت‌های مهم رسانه ملی تلقی کرد.

نفوذ و ورود برخی از مدیران بی‌تعهد و به‌ویژه سلبریتی‌هایی تحت عنوان مجری، گوینده و برنامه‌ساز به صداوسیما که هیچ قیدوبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی نداشتند، مشکلات فراوانی را برای این سازمان مردمی ایجاد کرد و در واقع رسانه ملی از این آسیب‌های فراوان رنج‌های بسیاری برده است که بایستی در دوره جدید مدیریت این سازمان به نحو احسن و انقلابی التیام یافته و جبران شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا روزنامه کیهان صداوسیما افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی

ایسنا/مرکزی حمید نیکویی، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در یک سانحه رانندگی در محور نیزار - قم کشته شد.

حمید صادقی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد حمید نیکویی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات بود که از سال‌ها پیش، از طریق روزنامه جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌های کشوری، به پوشش اخبار شهرستان محلات می‌پرداخت.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نیکویی به جامعه رسانه‌ای محلات، ادامه داد: مرحوم نیکویی در سال‌های اخیر ارتباط خوبی با مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اطلاع‌رسانی رویدادها داشت و در جلسات مختلف حضور فعال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوند
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست