Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که با توجه به آغاز پروسه ثبت‌نام انتخابات کمیته المپیک از روز 5 مردادماه، آیا قصد ثبت‌نام را دارد، گفت: بله ثبت‌نام خواهم کرد و روز گذشته نیز در جلسه هیئت اجرایی مصوب شد که با توجه به حضورم به عنوان معاون کاروان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، ثبت‌نام خود را زودتر انجام بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساعی در پاسخ به این سوال که برای چه پستی ثبت‌نام خواهد کرد و آیا احتمال ثبت‌نام او برای ریاست وجود خواهد داشت، تصریح کرد: اجازه بدهید تا 5 مردادماه که در آن روز مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد یکی از مخالفان معرفی 5 عضو هیئت اجرایی که در فدراسیونی حضور ندارند به عنوان کارشناس خبره بوده است، تاکید کرد: در سال‌های گذشته نیز چنین افرادی داشتیم و این اتفاق در همه دوره‌های هیئت اجرایی وجود داشت. در دوره گذشته نیز مشحون و کفاشیان از طرف هیئت اجرایی معرفی شدند و در آن مقطع فدراسیونی نداشتند. پیشنهاد من این بود، اما تابع نظر جمع هستم.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: البته به این شکل نبود که فقط دو نفر برای کارشناس خبره معرفی شده باشند، بلکه 10 نفر از طرف رئیس کمیته ملی المپیک معرفی و رای‌گیری صورت گرفت. حتی رای‌گیری برای دو نفر از عزیزان دوبار برگزار شد و این نشان می‌دهد که شرایط اینگونه نبود که بخواهند کسی را تحمیل کنند و در نهایت آقایان شایسته و کیهانی رای آوردند.

ساعی راجع اینکه بهتر نبود با توجه به عدم حضور این دوستان در هیچ فدراسیونی، فرصت به نفرات دیگری داده می‌شد، گفت: در آیین‌نامه جدید تصویب شده و این دوستان در قالب شرایط آیین‌نامه بودند. در گذشته نیز که آیین‌نامه‌ای وجود نداشت چنین اتفاقی افتاده است ، اما حداقل در حال حاضر آیین‌نامه‌ای وجود دارد که شاید با وجود اشکالات، می‌شود به آن استناد کرد. قانون بد بهتر از بی‌قانونی است و حداقل قانونی وجود دارد که می‌شود بر اساس آن قضاوت کرد.

وی در خصوص عدم رای اعتماد نواب رئیس پیشنهادی او از مجمع فدراسیون تکواندو  و انتخاب سرپرست افزود: انشالله در یکی، دو روز آینده نواب رئیس را معرفی می‌کنیم. طبیعی است که باید به رای مجمع احترام بگذاریم و این احترام را می‌گذاریم. مجمع بالاترین رکن هر فدراسیون است و این اتفاق در مجمع افتاد.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص احتمال انتخاب فیض‌الله نفجم به عنوان سرپرست نایب رئیسی آقایان گفت: به صورت مطمئن ایشان گزینه نیستند(باخنده). البته خود ایشان نمی‌خواهند و اگر خودشان بخواهند شاید این اتفاق بیفتد. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسکوچیچ حمید نوری مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه افسانه حسامی فرد استهبان هادی ساعی کمیته ملی المپیک انتخابات کمیته المپیک اسکوچیچ حمید نوری مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه افسانه حسامی فرد استهبان هیئت اجرایی گذشته نیز آیین نامه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین