Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیروزفر روز یکشنبه در جلسه عمران شهری زنجان با اشاره به تناژ آسفالت ریزی توسط سازمان عمران و باز آفرینی فضا‌های شهری، گفت: با همکاری اکیپ‌های امانی، پیمانکاران ترمیم و لگه گیری آسفالت و اجرای روکش، از اسفندماه پارسال تاپایان تیرماه امسال ۲۱ هزارو ۶۴۹ تن بوده است.

او افزود: تناژ آسفالت‌ریزی توسط پیمانکار تراش و روکش آسفالت توسط ۲ پیمانکار خصوصی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز به میزان ۲۳ هزارو ۸۰۰ تن و آسفالت سرد اجرا شده نیز ۱۲۰ تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار زنجان مشکلات و موانع نهضت آسفالت ریزی در زنجان را یادآور شد و گفت: نوسانات قیمت قیر، عدم اختصاص قیر رایگان، تغییرات قیمت دستمزد، مصالح و عدم شرکت پیمانکاران، کمبود ماشین آلات و نیروی انسانی از جمله آن به شمار می‌رود.

او هماهنگی ارگان‌های زیرساخت و اصلاح انشعابات و شبکه ارگان‌های خدمات رسان را از دیگر مشکلات این بخش اعلام کرد.

فیروزفر بابیان اینکه با توجه به وضعیت کنونی جامعه پیشبرد کار‌ها نیازمند توجه ویژه مسئولان امر است، ادامه داد: مردم انتظارات به حق از مسئولین دارند و ما وقتی این مهم را قبول کرده ایم، نمی‌توانیم بگوییم بودجه، نیرو و مسائل دیگر نیست که برای مردم قابل قبول نمی‌باشد.

شهردار زنجان با بیان اینکه لزوم کار جهادی و ویژه و انقلابی بیش از هر دوره‌ای ضرورت پیدا می‌کند، گفت: در این راستا شهرداری زنجان طی ۶ ماهه گذشته تلاش کرده که برای موارد راکد شده امور شهری که نیاز به توجه ویژه داشتند برنامه ریزی و اقدامات لازم را انجام دهد.

فیروزفر بااشاره به اینکه در بحث مدیریت شهری یک قسمت عمده‌ای از کار‌ها مربوط به خدمات شهری است، ادامه داد: به طور مثال از ۱۱۲ پارک موجود در شهر با توجه به وضعیت ۲ ساله کرونایی می‌شد به عنوان فرصت به آن نگاه کرد، اما تبدیل به یک تهدید کردیم، بطوری که در زمان شیوع کرونا تاسیسات پارک‌ها رها شدند و آسیب دیدند.

او بابیان اینکه بیش از ۶۰ درصد پارک‌ها در خصوص تاسیسات روشنایی در زمان کرونا آسیب دیده بودند، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از ۱۱۲ پارک شهر زنجان ۷۷ پارک بدون نقص در زنجان وجود دارد و در ۲۸ پارک نیز تا ۱۰ روز آینده رفع نقص انجام می‌گیرد.

شهردار زنجان بابیان اینکه در برخی موارد ورود دستگاه‌های اجرایی در بحث خدمات شهری مشکلاتی را ایجاد می‌کند، افزود: خاموشی برق چراغ پارک‌ها می‌تواند مشکل ساز باشد که طی مدت أخیر در هفت پارک مهم شهر زنجان بدون اطلاع رسانی قبلی قطعی برق انجام شد که به نوبه خود مشکلاتی را ایجاد کرد که قابل پیگیری است.

فیروزفر با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدمات رسان در زنجان با مدیریت شهری همکاری نزدیکی داشته باشند و اقدامات با اطلاع رسانی قبلی انجام تا مدیریت لازم انجام شود، ادامه داد: به عنوان نمونه بدهی به شرکت برق نمی‌تواند عاملی باشد و به طور قطع این مورد ناهماهنگی بین دستگاهی است و در این میان مردم نباید مورد بی مهری قرار بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت معابر شهرداری زنجان آسفالت ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عملیات زیر سازی و آسفالت محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلیومتر از ۱۳ سال پیش آغاز شده و در این مدت سال گذشته اسفالت ۸ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و ۱۲ کیلومتر آن باقی مانده است و این عدم رسیدگی به این محور ترانزیتی باعث گلایه مردم شهرستان پلدشت شده است و از مسئولین خواستار رسیدگی به وضعیت این محور می‌باشند 
شاطویی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ماکوو پلدشت می‌گوید: محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلومتر است که دو کیلومتر آن در سال‌های گذشته توسط اداره کل راه و شهر سازی احداث و چهار خطه شده است و برای ۲۰ کیلومتر دو قرارداد منعقد شده که قطعه اول به طول ۸ کیلومتر توسط پیمانکار زیرسازی. اسفالت و خط کشی شده است 
وی گفت در مورد ۱۲ کیلومتر باقی مانده این محور گفت پیمانکار بخشی از این محور را آسفالت ریزی کرده و نیمه کاره مانده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درصدد خلع ید و تعیین تکلیف نهایی از پیمانکار است که پس از نعیین و تکلیف به یگ پیمانکار دیگر برای اجراء واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • «طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد