Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابراهیم قاسمپور روز دوشنبه در یک گفت‌وگوی رادیویی در مورد نگرانی‌ها برای برگزار نشدن دیدارهای دوستانه در فیفا دی پیش رو اظهار داشت: نگرانی که وجود دارد اما مشکلات موجود انعکاس پیدا کرد و برخی بازیکنان صحبت‌هایی را مطرح کردند که شایسته نبود. تصمیم کمیته فنی در راستای حمایت از تیم ملی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم با تصمیمی که هیئت رئیسه در مورد تغییر و تحولات کادرفنی گرفته دیگر این بی‌نظمی‌ها تکرار نشود و اتحاد بیشتری بین بازیکنان، کادر فنی و فوتبال ما به وجود بیاید.

وی افزود: امیدوارم  شرایطی فراهم شود تا در جام جهانی نتیجه خوبی بگیریم. اکنون برای بازی‌های تدارکاتی و فیفادی پیش رو دغدغه فکری داریم. در گذشته نتوانستیم دیدارهای خوبی را تدارک ببینیم که به برخی مسائلی فدراسیون و کشورمان با آن دست به گریبان بود، بازمی‌گردد. امیدوارم فدراسیون در فیفادی باقیمانده دیدارهای تدارکاتی مناسبی برگزار کند تا نتایج دلخواهی در جام جهانی بگیریم.

سخنگوی کمیته فنی در رابطه با اضافه شدن مربی جدید به کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: این موضوع را نمی‌دانم. وقتی دوستان مصاحبه می‌کنند که فردی باید به کادرفنی اضافه شود، ما هم فکر می‌کنیم این اتفاق بیافتد. اعتقاد داریم که تیم ملی در شرایط فعلی به مربی بزرگ و مطرحی نیاز ندارد بلکه بیشتر مسائل مربوط به کار مدیریتی و اداره تیم است. وقتی بازیکنان بزرگی داریم و مشکلاتی اتفاق می‌افتد، باید آنها را کنترل و بین‌شان همبستگی ایجاد کرد.

وی در خصوص حضور اسکوچیچ با تیم ملی در جام جهانی، توضیح داد: بحث‌های زیادی شد. کمیته فنی در چارچوب رسالت و وظیفه‌ خود، وضعیت کادر فنی را بررسی و نقطه نظرات خود را به هیئت رئیسه ارایه داد اما هیئت رئیسه به جز بحث فنی دارای محدودیت‌هایی مانند قرارداد و شرایط تحریم است که آنها را بررسی کرده و سپس تصمیم گرفتند. باید به این تصمیم احترام بگذاریم و همگی به هر طریقی کمک کنیم تا ثبات و آرامش به تیم ملی بازگردد.

قاسمپور در خصوص انتقاد برخی پیشکسوتان مبنی بر اینکه باید هیئت رئیسه به نظر کمیته فنی احترام می‌گذاشت، گفت: اسم این کمیته فنی است. فدراسیون فوتبال تعدادی از افراد مورد قبول خود را از لحاظ فنی دور خود جمع کرده و وقتی نظر آنها را می‌خواهند، باید به این نقطه نظرات احترام بگذارند. باید به نظرات کمیته فنی نیز رسیدگی و اهمیت داده شود. در غیر این صورت بودن کمیته فنی هیچ دلیل خاصی ندارد.

وی در مورد جدایی برخی از اعضا کمیته فنی نیز، اظهار داشت: برخی از اعضای کمیته فنی به دلیل مشکلات، کمتر در جلسات شرکت می‌کنند. تصمیم گرفته شد هفته آینده با اعضا جلسه‌ای در مورد تمام اتفاقات داشته باشیم تا صحبت کنیم و به جمع بندی برسیم.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا در جلسات این کمیته در مورد تائید نشدن کی‌روش نیز بحث و بررسی شد، گفت: کمیته فنی تمام مسائل را بررسی کرد. فقط در مورد بحث مدیریتی اسکوچیچ صحبت نکردیم بلکه بحث فنی هم داشتیم. همه موارد را بررسی کرده و به جمع بندی رسیدیم. پیشنهاد ما در ابتدا مربی ایرانی بود. البته در هیئت رئیسه اعلام شد که برای جدایی مربیان فعلی باید پولی بدهیم. سپس مبلغی را به مربیان جدید پرداخت کنیم. ضمن اینکه این موضوع نیز بررسی شد که مجموع روزهای پیش رو در فیفا دی ۱۵ تا ۱۶ روز بیشتر نمی‌شود. بررسی کردند که آیا می‌توان تغییر و تحولاتی ایجاد کرد یا خیر.

قاسمپوردر پایان تصریح کرد: به این جمع بندی رسیدیم مربی ایرانی دارای پرستیژ و وجهه بین‌المللی که مدیریت و کاریزمای قوی داشته باشد، می‌تواند به تیم کمک کند. در کنار او نیز ۲ مربی بیاوریم تا برنامه‌ریزی کنند اما این اتفاق رخ نداد. در هر صورت به این انتخاب احترام می‌گذاریم و امیدواریم به سود فوتبال ما تمام شود. هیئت رئیسه در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته و خودش نیز باید پاسخگو باشد.

برچسب‌ها تیم ملی ایران ابراهیم قاسمپور دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران ابراهیم قاسمپور دراگان اسکوچیچ تیم ملی ایران ابراهیم قاسمپور دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هیئت رئیسه جام جهانی کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد نادری نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری تاکید کرد: بنده مخالف هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری هستم.

وی با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جابجایی بدون شک موجب به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از ارسال نامه‌‌ای از سوی تعداد از نمایندگان تهران به وزارت کشور خبر داد و عنوان کرد: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار عدم تغییر وضعیت شهرستان ری در تقسیمات کشوری شدیم و تاکید کردیم که این شهرستان باید جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا