Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:31:37 GMT

85 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۶۰۵۰

85 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است

ایسنا/اردبیل مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: 85 درصد مطالبات گندمکاران استان اردبیل از بابت تحویل گندم به مراکز خرید پرداخت شده است.

علی نوبخت در جلسه هماهنگی خرید گندم در اردبیل اظهار کرد: بعد از شمال استان، عملیات خرید گندم در مرکز و جنوب این استان آغاز شده و سعی ما بر این است تا کیفی‌ترین گندم کشاورزان را خریداری و تحویل سیلوها دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فعالیت 44 مرکز خرید گندم را اعم از غله و تعاونی‌های روستایی یادآور شد و تصریح کرد: تاکنون 138 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سطح استان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل ارزش ریالی گندم خریداری شده را یک‌هزار و 600 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون از این مبلغ یک‌هزار و 140 میلیارد تومان پرداخت شده و پرداخت مابقی مطالبات گندمکاران ادامه دارد.

نوبخت افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا 2 هفته آینده در پرداخت طلب گندمکاران به شرایط مناسبی رسیده و حتی در این زمینه به روز عمل کنیم.

وی از تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار اردبیل و نمایندگان در پرداخت مطالبات گندمکاران قدردانی کرد و ادامه داد: با تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه سعی ما بر این است تا با پرداخت به موقع اسباب رضایت گندمکاران را تأمین کنیم.

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اهالی شمال استان در روزهای گرم تابستان که عملیات برداشت خوشه‌های گندم را انجام داده‌اند، رکوردشکنی را در تولید گندم داشته‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 420 هزار تن گندم در سطح استان تولید و تحویل مراکز خرید شود.

وی اضافه کرد: سعی ما بر این است تا کیفی‌ترین گندم خریداری شده را در سیلوها نگهداری و با تحویل به موقع به کارخانه‌های آرد بتوانیم در تهیه و تولید نام با کیفیت نقش‌آفرینی کنیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل بیان کرد: سعی بر این است تا در مرکز و جنوب استان نیز روند خرید گندم در مراکز ادامه پیدا کند و این فعالیت‌ها تا آخر شهریورماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خرید گندم مازاد کشاورزان سازمان جهاد کشاورزی پرداخت مطالبات گندمکاران شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مطالبات گندمکاران استان اردبیل خرید گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در بازدید از برداشت گندم مزارع کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت:از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۲۱ هزار ۳۲۰ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان خریداری شده است.
سید محمدرضا سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت حدود۳۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر برای برداشت گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک میکنند.
سیدحسینی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت شد و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت