Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با فرمانده کل ارتش گفت: ظرفیت بالگردی و هواپیمایی ارتش در بسیاری از بحران‌ها گره‌گشا بوده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،  پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور در دیدار با فرمانده کل ارتش ضمن تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحران‌‌ها و حوادث غیر مترقبه از جمله زلزله، سیل، آتش سوزی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بیشینه‌ ظرفیت خود را برای امدادرسانی به مردم پای کار آورده و همواره موجب دلگرمی جمعیت هلال احمر بوده است.

وی افزود: ظرفیت بالگردی و هواپیمایی ارتش در بسیاری از بحران‌ها گره‌گشا بوده و علاوه بر نیروی انسانی مخلص و پای کار، تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همواره به کمک مردم آمده و نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری ایفا کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه ضمن استقبال از تعامل هم‌افزا و حداکثری با ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمادگی این جمعیت را برای آموزش و عضوگیری خانواده بزرگ ارتش در حوزه ماموریت های هلال احمر و امدادرسانی اعلام کرد.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی نیز در این دیدار با تبریک به جمعیت هلال احمر کشور و دکتر کولیوند برای دریافت عالی‌ترین نشان صلیب سرخ جهانی که اخیراً به جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفته است، عملکرد کارکنان متعهد، داوطلب و جان‌برکف جمعیت هلال احمر در نجات جان مردم را مصداق بارز فداکاری و از خودگذشتگی دانست و خاطرنشان کرد: این کارکنان در عرصه‌ها‌ و میدان‌های حساس، جانشان را در طبق اخلاص نهاده و پشتوانه‌ای مطمئن برای مردم کشورمان و یاری رسان دیگر کشورها در زمان حوادث و بلیات و کمک رسانی ها هستند.

امیر سرلشکر موسوی افزود :ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که در راستای رسیدگی به امور مردم کشورمان و خدمت‌رسانی به آن‌ها همکاری و تعامل دو جانبه با این جمعیت داشته باشد.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجموعه نیروهای مسلح و جمعیت هلال احمر ثابت کرده اند در راستای امدادرسانی به مردم شریف و گرانقدر ایران اسلامی همیشه پیش‌قدم بوده و بعد از این نیز خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران هلال احمر امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران هلال احمر ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است