Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت تمامی وام‌های دانشجویی ترم گذشته تا پایان هفته خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه تمام وام‌های دانشجویی تا پایان هفته پرداخت می‌شود، گفت: اگر دانشجویی تا پایان هفته وام خود را دریافت نکرده، به دانشگاه مراجعه کند تا دلیل عدم پرداخت وام بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص لازم برای پرداخت کل وام‌های دانشجویی به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پرداخت شده است، گفت: مبلغ 340 میلیارد تومان برای پرداخت وام‌های دانشجویی به بانک‌های عامل داده شده و تمام وام‌ها در اختیار دانشجویان درخواست کننده قرار می‌گیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد که مسئولین وزارت عتف بدون شک حامی دانشگاه‌های جوان و دانشجویان هستند و تمام توان خود را در مرتفع کردن مشکلات آن‌ها به کار می‌گیرند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه محدودیتی در پرداخت وام ودیعه مسکن دانشگاه‌ها وجود ندارد، گفت: میزان وام ودیعه مسکن گروهی دانشجویان در شهر تهران 5 میلیون تومان به ازای هر دانشجو، در 8 کلان شهر کشور 4 میلیون تومان و در سایر شهر‌ها 3 میلیون تومان است.

گنجی درباره نحوه پرداخت وام ودیعه مسکن گفت: این وام گروهی است، یعنی به ازای 30 یا 50 دانشجو، هر تعدادی که دانشگاه‌ها نیاز داشته باشند، پرداخت می‌شود، بر این اساس دانشجویی که خوابگاه خارج از دانشگاه می‌گیرد، می‌تواند از این وام بهره‌مند شود و تا زمانی که در خوابگاه است و از خوبگاه استفاده می‌کند ودیعه را دارد و پس از آن این مبلغ به دانشگاه بازگردانده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران وزارت علوم دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران صندوق رفاه دانشجویان وام های دانشجویی تا پایان هفته پرداخت وام وام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است

وزارت بهداشت فلسطین در غزه با اشاره به اینکه ساکنان نوار غزه از آب‌ آشامیدنی ناسالم استفاده می‌کنند، تاکید کرد که جان تمامی آنها در معرض خطر است.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز -شنبه- با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی شهروندان ساکن نوار غزه آب‌های ناسالم می‌نوشند و این زندگی‌شان را به خطر می‌اندازد.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود علت این امر را تعطیلی آزمایشگاه بهداشت عمومی و نبود امکان بررسی و آزمایش آب‌های آشامیدنی، مخالفت مسؤولان رژیم صهیونیستی با افزودن کلر با هر ماده جایگزینی برای تصفیه آب از راه کلرزنی اعلام کرد.

وزارت بهداشت غزه همچنین افزود: ما نسبت به گسترش خزندگان و حشرات با توجه به دمای بالا هشدار می‌دهیم که یک فاجعه بهداشتی را در نوار تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • به وقتِ بیداری
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی