Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 28 MB

عباس کاظمی روز دوشنبه با حضور در استودیو ایرنا قزوین افزود: متاسفانه در ۲ ماه گذشته و با نصب کارتخوان های هوشمند عده بسیار معدودی در سراسر استان اقدام به تراکنش های صوری کرده اند و بدون آنکه نانی خرید و فروش شود یا حتی در زمان تعطیلی واحد صنفی، تراکنش های صوری داشته اند که مسوولان این تعداد واحد معدود را شناسایی کرده و در اختیار مقام قضایی قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نانوایی متخلفی که به خود اجازه داده تا بدون آنکه نانی را به دست مشتری برساند، اقدام به تراکنش صوری کرده با برخوردهای جدی و اعمال مقررات شدیدی روبه رو خواهد شد و حتی تحت عنوان اخلال در امنیت غذایی و اخلالگر اقتصادی تحت پیگرد قرار می گیرد.

بازرسان فرمانداری به همراه نمایندگان سایر دستگاه ها از جمله سازمان صمت و جهاد کشاورزی به طور شبانه روزی و دایمی داده ها را بررسی می کنند و هر نوع تخلف و انحرافی که از سوی نانوایی ها مشاهده گردد در قالب تیم های تخصصی ورود پیدا کرده و با متخلفان که امنیت روانی و اقتصادی جامعه را برهم می ریزند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

برچسب‌ها آرد نظام صنفی استان قزوین قزوین تراکنش برخورد قضایی نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد نظام صنفی استان قزوین آرد نظام صنفی استان قزوین قزوین تراکنش برخورد قضایی نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی

نشست معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی امروز در محل این اداره کل برگزار شد. 

حسین شرافتی در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارش از اهم فعالیتهای صورت گرفته در خصوص اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال گذشته به بیان برنامه ها، طرحها و فعالیتهای پیش روی این اداره کل همسو با سیاست های سازمان ملی مهاجرت در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

محمد زهدی با بیان اینکه با هرگونه حضور اتباع غیرمجاز در استان خراسان رضوی بصورت جدی برخورد خواهیم نمود، خاطر نشان ساخت: اداره کل اتباع خراسان رضوی بعنوان دبیرخانه قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز و دستگاههای امنیتی و انتظامی مرتبط نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان